Konserwacja auta na postój

Data: 2010-01-12 15:09:58
Autor: J.F.
Konserwacja auta na postój
Użytkownik "Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> napisał
Mianowicie chciałbym postawić auto na postój ok. 2 lat. Dysponuję garażem blaszanym, więć chciałbym ewentualnie z niego skorzystać. Zastanawiam się, czy to aby odpowiednie wyjście, gdyż pacjentem ma być dość wiekowe auto, tj. Renault 19 II z '94 roku. Auto w moich oczach jest wyjątkowe, więc sprzedaż złomiarzom za 200zł nie wchodzi w grę.

Czy renia jest w stanie bliskim idealu i kolekcjonerskim ?
Bo jesli nie to podejmij wreszcie meska decyzje i zezlomuj.
Szkoda pieniedzy na starego zloma, ktory tylko garaz blokuje, i smrodzi zle spalona benzyna.

Chyba ze chcesz zrobic z tego antyk na sprzedaz.

Piszę to bo zastanawia mnie, czty pwinienem dokonać napraw przed odstawieniem auta czy mogę przed przywracaniem pojazdu do użyteczności (takie wyjście właśnie mnie interesuje najbardziej).

musisz trzymac reke na pulsie - czesci pewnie sa juz w wyprzedazowych cenach, ale wkrotce zabraknie.
I ze dwa auta na czesci jeszcze moze da sie kupic :-)

J.

Data: 2010-01-12 15:50:51
Autor: Wycior
Konserwacja auta na postój
Czy renia jest w stanie bliskim idealu i kolekcjonerskim ?

IMHO tak. Wersja RT - luksusowo-sportowa:
Dobre osiągi (vectry B 2.0 znikały z tyłu, że po chwili ledwo widać było), do tego wysoka klasa wyposażenia (klimatyzacja, skórzane fotele - bardzo wygodne, elektryka, poduszka powietrzna, komputer pokładowy) a co ciekawe... Wszystko w tym aucie działa bez zarzutu...

Szkoda pieniedzy na starego zloma, ktory tylko garaz blokuje, i smrodzi zle spalona benzyna.

Benzynę spala bardzo ładnie co daje efekt w osiągach. Nie stoi w garażu tylko pod domem czekając na decyzję...

Chyba ze chcesz zrobic z tego antyk na sprzedaz.

Nie chcę.

musisz trzymac reke na pulsie - czesci pewnie sa juz w wyprzedazowych cenach

Stąd pozornie duża awaria może zostać wyeliminowana jak piszesz - za grosze

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-01-12 16:54:26
Autor: J.F.
Konserwacja auta na postój
[...]

Teraz tak, a za dwa lata mozesz uslyszec "nie ma i juz wiecej nie bedzie".

sprzedaj, wynajmij garaz, jak wrocisz to kupisz sobie cos nowszego.

J.

Data: 2010-01-12 18:23:53
Autor: Wycior
Konserwacja auta na postój
Nom nie przekonujesz mnie... Zwłaszcza, że jedyną aktualną ofertą jest złom za 200zł... No nie mam serca nooo... :(

--
Pzdr., Wycior

Konserwacja auta na postój