|
Data: 2017-03-25 14:51:32 |
Autor: RadoslawF |
Konserwacja podwozia |
W dniu 2017-03-25 o 14:30, Trybun pisze:
Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?
Zwiąże teoretycznie każdy dostępny na rynku, ale:
Nie zabezpieczy bo zwiąże tylko górną warstwę.
Chcesz dobrze to oczyść do gołego metalu a potem zabezpiecz.
Pozdrawiam
|
|
|
Data: 2017-03-25 19:41:12 |
Autor: Trybun |
Konserwacja podwozia |
W dniu 2017-03-25 o 14:51, RadoslawF pisze:
W dniu 2017-03-25 o 14:30, Trybun pisze:
Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?
Zwiąże teoretycznie każdy dostępny na rynku, ale:
Nie zabezpieczy bo zwiąże tylko górną warstwę.
Chcesz dobrze to oczyść do gołego metalu a potem zabezpiecz.
Pozdrawiam
Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?
|
|
|
Data: 2017-03-25 20:20:33 |
Autor: RadoslawF |
Konserwacja podwozia |
W dniu 2017-03-25 o 19:41, Trybun pisze:
Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?
Zwiąże teoretycznie każdy dostępny na rynku, ale:
Nie zabezpieczy bo zwiąże tylko górną warstwę.
Chcesz dobrze to oczyść do gołego metalu a potem zabezpiecz.
Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich
warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś
rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?
Bitex nie wiąże rdzy. Izoluje ale tylko od strony przykrycia.
Bokiem dojdzie i dalej będzie żarło.
Pozdrawiam
|
|
|
Data: 2017-03-26 09:32:17 |
Autor: Trybun |
Konserwacja podwozia |
W dniu 2017-03-25 o 20:20, RadoslawF pisze:
Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich
warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś
rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?
Bitex nie wiąże rdzy. Izoluje ale tylko od strony przykrycia.
Bokiem dojdzie i dalej będzie żarło.
Pozdrawiam
Znasz coś odpowiedniego do takiego zastosowania?
|
|
|
Data: 2017-03-26 11:30:20 |
Autor: RadoslawF |
Konserwacja podwozia |
W dniu 2017-03-26 o 09:32, Trybun pisze:
Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich
warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś
rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?
Bitex nie wiąże rdzy. Izoluje ale tylko od strony przykrycia.
Bokiem dojdzie i dalej będzie żarło.
Znasz coś odpowiedniego do takiego zastosowania?
Papier ścierny, zedrzeć do białego na to lakier a na to bitex
coby kamyczki lakieru nie zniszczyły.
Wersja sam lakier czy sam bitex stosowana jest w samochodach do
sprzedaży. Żeby nabywca nie widział w co się ładuje.
Pozdrawiam
|
|