Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Konserwacja podwozia

Konserwacja podwozia

Data: 2017-03-25 14:51:32
Autor: RadoslawF
Konserwacja podwozia
W dniu 2017-03-25 o 14:30, Trybun pisze:

Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?

Zwiąże teoretycznie każdy dostępny na rynku, ale:
Nie zabezpieczy bo zwiąże tylko górną warstwę.
Chcesz dobrze to oczyść do gołego metalu a potem zabezpiecz.


Pozdrawiam

Data: 2017-03-25 19:41:12
Autor: Trybun
Konserwacja podwozia
W dniu 2017-03-25 o 14:51, RadoslawF pisze:
W dniu 2017-03-25 o 14:30, Trybun pisze:

Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?

Zwiąże teoretycznie każdy dostępny na rynku, ale:
Nie zabezpieczy bo zwiąże tylko górną warstwę.
Chcesz dobrze to oczyść do gołego metalu a potem zabezpiecz.


Pozdrawiam


Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?

Data: 2017-03-25 20:20:33
Autor: RadoslawF
Konserwacja podwozia
W dniu 2017-03-25 o 19:41, Trybun pisze:

Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?

Zwiąże teoretycznie każdy dostępny na rynku, ale:
Nie zabezpieczy bo zwiąże tylko górną warstwę.
Chcesz dobrze to oczyść do gołego metalu a potem zabezpiecz.

Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich
warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś
rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?

Bitex nie wiąże rdzy. Izoluje ale tylko od strony przykrycia.
Bokiem dojdzie i dalej będzie żarło.


Pozdrawiam

Data: 2017-03-26 09:32:17
Autor: Trybun
Konserwacja podwozia
W dniu 2017-03-25 o 20:20, RadoslawF pisze:

Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich
warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś
rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?

Bitex nie wiąże rdzy. Izoluje ale tylko od strony przykrycia.
Bokiem dojdzie i dalej będzie żarło.


Pozdrawiam


Znasz coś odpowiedniego do takiego zastosowania?

Data: 2017-03-26 11:30:20
Autor: RadoslawF
Konserwacja podwozia
W dniu 2017-03-26 o 09:32, Trybun pisze:

Ale może jest jakiś dobrze penetrujący środek? Raczej nie będzie takich
warunków spełniał chociażby Bitex bo konsystencja za gęsta, ale może coś
rzadszego i bardziej nadającego się do tego konkretnego zastosowania?

Bitex nie wiąże rdzy. Izoluje ale tylko od strony przykrycia.
Bokiem dojdzie i dalej będzie żarło.


Znasz coś odpowiedniego do takiego zastosowania?

Papier ścierny, zedrzeć do białego na to lakier a na to bitex
coby kamyczki lakieru nie zniszczyły.

Wersja sam lakier czy sam bitex stosowana jest w samochodach do
sprzedaży. Żeby nabywca nie widział w co się ładuje.


Pozdrawiam

Konserwacja podwozia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona