Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Konserwacja podwozia

Konserwacja podwozia

Data: 2017-03-25 22:47:12
Autor: ToMasz
Konserwacja podwozia
W dniu 25.03.2017 o 14:30, Trybun pisze:

Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?

Hammerite jest do dupy. jak Ci gdzieś zadziałał, to emulsja do sufitu też by dała radę. jak chcesz związać rdzę to kup polrust, cortanin, albo coś co wiąże rdze. coś co spenetruje względnie głęboko, podobne w konsystencji do wody, nie miodu, i spowoduje że rdza zamieni się w twardą, fioletową skorupę. potem, po 24 godzinach, możesz to zapaćkać czym chcesz. biteks będzie dobry w przypadku uderzenia kamieniem, jakakolwiek dwuskładnikowa farba będzie trwalsza, zrobi skorupę, która nawet pęknięta w jednym miejscu nie odpadnie, będzie chronić. Spraje odradzam, choć lepiej sprayem niż niczym.

ToMasz

Data: 2017-03-26 09:33:36
Autor: Trybun
Konserwacja podwozia
W dniu 2017-03-25 o 22:47, ToMasz pisze:
W dniu 25.03.2017 o 14:30, Trybun pisze:

Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?

Hammerite jest do dupy. jak Ci gdzieś zadziałał, to emulsja do sufitu też by dała radę. jak chcesz związać rdzę to kup polrust, cortanin, albo coś co wiąże rdze. coś co spenetruje względnie głęboko, podobne w konsystencji do wody, nie miodu, i spowoduje że rdza zamieni się w twardą, fioletową skorupę. potem, po 24 godzinach, możesz to zapaćkać czym chcesz. biteks będzie dobry w przypadku uderzenia kamieniem, jakakolwiek dwuskładnikowa farba będzie trwalsza, zrobi skorupę, która nawet pęknięta w jednym miejscu nie odpadnie, będzie chronić. Spraje odradzam, choć lepiej sprayem niż niczym.

ToMasz


I o coś takiego mi chodzi. Widziałem w TV jak jakiś mechanik-klepka konserwował podłogę. Wobec niemożliwości wyczyszczenia rdzy do czysta w różnych zakamarkach używał środka penetrującego i wiążącego rdzę. Pytanie tylko o nazwę i rzeczywistą skuteczność takiego środka. Dzięki za wskazówkę, rozejrzę się za polrustem, cortaninem czy czymś im podobnym.

P.S. Nie zgadzam się z opinią że Hammerite jest do d...

Data: 2017-03-26 18:54:01
Autor: sirapacz
Konserwacja podwozia

I o coś takiego mi chodzi. Widziałem w TV jak jakiś mechanik-klepka
konserwował podłogę. Wobec niemożliwości wyczyszczenia rdzy do czysta w
różnych zakamarkach używał środka penetrującego i wiążącego rdzę.
Pytanie tylko o nazwę i rzeczywistą skuteczność takiego środka. Dzięki
za wskazówkę, rozejrzę się za polrustem, cortaninem czy czymś im podobnym.

cortanin używałem - dobrze się tym psika (profile z pistoletem do profili). Wiąże. Nie lakierowałem po tym ale rok się trzyma - myślę, że drugiego nie da rady.

P.S. Nie zgadzam się z opinią że Hammerite jest do d...

Ja też. Mam barierkę pomalowaną hamerite ok 15 lat temu. Ani grama rdzy.

Ponoć malowanie hammerite to albo jedna warstwa albo dwie, ale dopiero gdy ta pierwsza dokładnie wyschnie i się utwardzi. Inaczej ponoć dupa.

Konserwacja podwozia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona