Data: 2012-10-10 13:43:47 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych | |
Wed, 10 Oct 2012 12:03:27 +0200, w
<507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>, Jacek <spaammmm@o2.pl> napisał(-a): Dziś byłem na przeglądzie rejestracyjnym i tam mi doradzili zrobić konserwację podwozia i profili zamkniętych. A nie lepiej myć z woskiem? Zawsze gdzieś ten wosk wcieknie w obszary niedostępne i zostanie na dłużej. A podwozie myć i uzupełniać uszkodzenia. |
|
Data: 2012-10-10 05:32:06 | |
Autor: kogutek44 | |
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych | |
W dniu środa, 10 października 2012 13:50:05 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Wed, 10 Oct 2012 12:03:27 +0200, w Mycie z woskiem to według mnie tylko dla oka. Weź zwykłą pastę woskową. ES1 się nazywa. Wypastuj, wyczyść. Za tydzień drugi raz. Roboty sporo. Ale przez zimę mycie będzie polegało na opłukaniu samochodu wodą. I to bez żadnych myjek ciśnieniowych. Muszę taki zabieg zrobić w nowym nabytku dokąd jest jeszcze jakaś znośna pogoda. Tylko drabinę skądś pożyczę. |
|
Data: 2012-10-11 09:39:15 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych | |
Wed, 10 Oct 2012 05:32:06 -0700 (PDT), w
<8a70d4ce-04ee-4f38-981c-9837ff14538e@googlegroups.com>, kogutek44@vp.pl napisał(-a): > A nie lepiej myć z woskiem? Zawsze gdzieś ten wosk wcieknie w obszary Ale nie piszę o dbaniu o wygląd -- tylko o quasi-konserwacji. |
|