Konserwacja podwozia i profili zamkniętych

Data: 2012-10-10 13:43:47
Autor: radekp@konto.pl
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
Wed, 10 Oct 2012 12:03:27 +0200, w
<507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>, Jacek <spaammmm@o2.pl>
napisał(-a):

Dziś byłem na przeglądzie rejestracyjnym i tam mi doradzili zrobić konserwację podwozia i profili zamkniętych.
Odkąd minęła era Polonezów jakoś się konserwacji nie robi.
Zamierzam tym autem pojeździć z 10 lat (Alfa Mito obecnie 3 letnia).
Przebiegi robię małe, a podobno Alfy ruda lubi, więc może warto.
Na razie nic nie widać na podwoziu, ale chętnie wydam parę groszy, żeby mieć spokój. Jak radzicie z tą konserwacją?
Jacek

A nie lepiej myć z woskiem? Zawsze gdzieś ten wosk wcieknie w obszary
niedostępne i zostanie na dłużej.

A podwozie myć i uzupełniać uszkodzenia.

Data: 2012-10-10 05:32:06
Autor: kogutek44

napisał(-a):

> [...]

niedostępne i zostanie na dłużej.

A podwozie myć i uzupełniać uszkodzenia.

Mycie z woskiem to według mnie tylko dla oka. Weź zwykłą pastę woskową. ES1  się nazywa. Wypastuj, wyczyść. Za tydzień drugi raz. Roboty sporo. Ale przez zimę mycie będzie polegało na opłukaniu samochodu wodą. I to bez żadnych myjek ciśnieniowych. Muszę taki zabieg zrobić w nowym nabytku dokąd jest jeszcze jakaś znośna pogoda. Tylko drabinę skądś pożyczę.

Data: 2012-10-11 09:39:15
Autor: radekp@konto.pl
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
Wed, 10 Oct 2012 05:32:06 -0700 (PDT), w
<8a70d4ce-04ee-4f38-981c-9837ff14538e@googlegroups.com>, kogutek44@vp.pl
napisał(-a):

> [...]

Mycie z woskiem to według mnie tylko dla oka. Weź zwykłą pastę woskową. ES1  się nazywa. Wypastuj, wyczyść. Za tydzień drugi raz. Roboty sporo. Ale przez zimę mycie będzie polegało na opłukaniu samochodu wodą. I to bez żadnych myjek ciśnieniowych. Muszę taki zabieg zrobić w nowym nabytku dokąd jest jeszcze jakaś znośna pogoda. Tylko drabinę skądś pożyczę.

Ale nie piszę o dbaniu o wygląd -- tylko o quasi-konserwacji.

Konserwacja podwozia i profili zamkniętych