Konserwacja podwozia nowego samochodu

Data: 2012-04-25 21:49:12
Autor: Dysiek
Konserwacja podwozia nowego samochodu
Czy należy wykonać konserwację podwozia nowego samochodu, pomimo tego, że dealer wskazuje na fabryczne zabezpieczenie.

Dla mnie to mija sie z celem - najpierw beda gnic nadkola czy progi a nie podwozie. Z reszta jak chcesz pojezdzic nowym autem 5-8 lat to mysle, ze bez dodatkowej konserwacji nie powinno zgnic.

Dysiek

Data: 2012-04-25 21:57:35
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:jn9kfq$a3e$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dla mnie to mija sie z celem - najpierw beda gnic nadkola czy progi a nie podwozie. Z reszta jak chcesz pojezdzic nowym autem 5-8 lat to mysle, ze bez dodatkowej konserwacji nie powinno zgnic.

Koserwacja obejmuje również profile zamknięte i nadkola. A jeżeli o nadkolach mowa to powinny być założone plastikowe nadkola do wnętrza - to naprawdę dużo daje.

kml

Data: 2012-04-25 22:06:56
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2012-04-25 21:57, kamil/Endurorider.pl pisze:
Koserwacja obejmuje również profile zamknięte i nadkola. A jeżeli o
nadkolach mowa to powinny być założone plastikowe nadkola do wnętrza -
to naprawdę dużo daje.

To już jest przesada. Tak wysmarowane smołą były duże fiaty w latach 80.
Obecnym autom tego nie potrzeba, naprawdę.
P.

Data: 2012-04-25 22:16:06
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:jn9lgs$bs6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Osobiście to uważam, że _obecnym_ autom naprawdę potrzeba dodatkowej konserwacji.

kml

Data: 2012-04-25 22:07:12
Autor: Tomasz Pyra
On Wed, 25 Apr 2012 21:57:35 +0200, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

No gnije właśnie nad tymi plastikami :)

Powinno być tak że, oczywiście plastikowe tak, ale do nakładania
konserwacji należy je zdemontować.

Data: 2012-04-25 22:15:29
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:8yrc00birwgt.1vsafc43pipll$.dlg40tude.net...

No gnije właśnie nad tymi plastikami :)

Powinno być tak że, oczywiście plastikowe tak, ale do nakładania
konserwacji należy je zdemontować.

Właśnie to miałem na myśli :) Zdjąć plastik, konserwacja, założyć plastik ;)

kml

Konserwacja podwozia nowego samochodu