Konsola a`la PC

Data: 2015-12-19 10:20:32
Autor: jakson
Konsola a`la PC
MoĹźliwa jest instalacja systemu operacyjnego (Win lub Linuks) na konsoli do gier?

Masz juz zainstalowany system operacyjny - np. na PS jest chyba jakis mod BSD (linux) :)

Data: 2016-01-20 15:21:19
Autor: Trybun
Konsola a`la PC
W dniu 2015-12-19 o 10:20, jakson pisze:
MoĹźliwa jest instalacja systemu operacyjnego (Win lub Linuks) na konsoli do gier?

Masz juz zainstalowany system operacyjny - np. na PS jest chyba jakis mod BSD (linux) :)

Jakiś system to chyba musi być zainstalowany. Ale mi chodzi o taki PCtowy. Taki na którym można pobuszować w necie jak i zainstalować AutoCada.

Data: 2016-01-21 09:17:17
Autor: Mirek Ptak
Konsola a`la PC
W dniu 2016-01-20 o 15:21, Trybun pisze:
Jakiś system to chyba musi być zainstalowany. Ale mi chodzi o taki
PCtowy. Taki na którym można pobuszować w necie

Z tym nie ma problemu - zwłaszcza jak podłączysz mysz i klawiaturę.

jak i zainstalować
AutoCada.

Na to bym nie liczył - nawet na Win 10 w XOne.

Kup PS4 i będziesz zadowolony :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak