Konsola do różnych zastosowań.

Data: 2010-06-16 22:08:30
Autor: BAREK
Konsola do różnych zastosowań.
Witam
Tak sobie pomyślałem, że poza graniem konsole umożliwiają też odtwarzanie filmów i to w różnych formatach z płyt DVD i Blue-Ray
mogą też korzystać z zawartości udostępnianej w sieci DLNA

Jaka konsola będzie pod tym względem najbardziej wielozadaniowa?

barek

Data: 2010-06-16 22:19:17
Autor: CeSaR
Konsola do różnych zastosowań.
Tak sobie pomyślałem, że poza graniem konsole umożliwiają też odtwarzanie filmów i to w różnych formatach z płyt DVD i Blue-Ray

No skoro chcesz blu-ray to wielkiego wyboru nie masz

Data: 2010-06-16 22:27:47
Autor: Artur Bross
On 2010-06-16 22.08, BAREK wrote:
Witam
[...]

Stary. Zaraz Cię tutaj posądzą o flejmowanie... Poczytaj reklamy w gazetach, wystarczy rzucić okiem na karton jednej, drugiej, albo trzeciej konsoli i WSZYSTKO jasne!

Data: 2010-06-16 23:16:00
Autor: @dams

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c192f41$1@news.home.net.pl...
[...]

blue-ray tylko PS3