Konsola zamowiona!

Data: 2009-12-07 11:10:53
Autor: Blind.One
Konsola zamowiona!
Witam ponownie,

Wybor padl na PS3.
Po prau dniach poszukiwan czegos na miejscu zdecydowalem sie zamowic
konsole na allegro. To co oferuje Carrefour (goly slim 120GB po 1499)
albo Real (dokladnie to samo) to smiech na sali. Wzialem 250GB +
Ratchet & Clank Quest for Booty, Resistance 2 i Wipeout HD. No i
zastanawiam sie co brac jako nastepne (Infamous, czy jakas
samochodowke).
Jak wyglada NFS Shift? Czytalem, ze gra wyszla nad wyraz srednio. Co
innego z przjemnych samochodowek, w ktore mozna pograc bez kierownicy,
mozecie polecic?

Pozdrawiam

Blind.One

Data: 2009-12-07 21:36:10
Autor: Katanka
Konsola zamowiona!
Blind.One wrote:

Jak wyglada NFS Shift? Czytalem, ze gra wyszla nad wyraz srednio. Co
innego z przjemnych samochodowek, w ktore mozna pograc bez kierownicy,
mozecie polecic?

No i pieknie. Z mojej strony polecam Fallout 3, tylko nie kupuj polskiej wersji, bo nie da sie doinstalowac dodatków :) Gra jest GENIALNA !!!

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-12-07 13:07:33
Autor: Blind.One
Konsola zamowiona!
On 7 Gru, 21:36, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

No i pieknie. Z mojej strony polecam Fallout 3, tylko nie kupuj polskiej wersji,
bo nie da sie doinstalowac dodatków :) Gra jest GENIALNA !!!

Gram na PC w F3. Zastanawiam sie nad kupnem Killzone 2 albo Infamous

Blind.One

Data: 2009-12-07 22:16:57
Autor: PW
Konsola zamowiona!
Blind.One pisze:
[...]

Killzone2 jest specyficzna, pograj najpierw w demko. Zarówno K2 jak i InFamous możesz wypróbować przed zakupem.

Przede wszystkim musisz zaliczyć Uncharted'y :)

--
PW

Data: 2009-12-08 00:09:55
Autor: Moltisanti
Konsola zamowiona!

Użytkownik "PW" :

Killzone2 jest specyficzna,

W jakim sensie?

M.

Data: 2009-12-07 22:17:59
Autor: Bartłomiej Kowal
Konsola zamowiona!
Blind.One wrote:

Gram na PC w F3. Zastanawiam sie nad kupnem Killzone 2 albo Infamous

Najpierw Uncharted; potem inne gry. :)

Bartek

Data: 2009-12-08 18:56:05
Autor: Jakec
Konsola zamowiona!
Dnia Mon, 07 Dec 2009 22:17:59 +0100, Bartłomiej Kowal napisał(a):

Blind.One wrote:

Gram na PC w F3. Zastanawiam sie nad kupnem Killzone 2 albo Infamous

Najpierw Uncharted; potem inne gry. :)

No nie wiem, czy to najlepszy pomysł... Jak pogra w Uncharted to potem niektóre, zaznaczam jeszcze raz - niektóre gry starsze mog± już nie dawać takie zabawy jak dałyby przed zapoznaniem się z miodno¶ci± przygód Draka...

No, ale to w sumie zależy od indywidualnego odbioru... Niby nie przywi±zuję wagi do grafiki, ale po Killzone próbowałem grać w Medal of Honor i ni cholery mnie to nie wci±gnęłop...

3mcie się.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2009-12-07 22:38:02
Autor: Katanka
Konsola zamowiona!
Blind.One wrote:
[...]

Skor wziales Resistance 2, to dla odmiany od fpp warto kupic Infamous :) Jest swietny!

Data: 2009-12-07 21:50:01
Autor: KAM_
Konsola zamowiona!
Katanka pisze:
Blind.One wrote:

Jak wyglada NFS Shift? Czytalem, ze gra wyszla nad wyraz srednio.

Nieno, w Shifta bardzo fajnie się gra, ale raczej na padzie. To nie jest symulator. Ale przyjemno¶ć z gry na prawdę spora.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-12-07 13:08:23
Autor: Blind.One
Konsola zamowiona!
On 7 Gru, 21:50, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
Katanka pisze:

Nieno, w Shifta bardzo fajnie się gra, ale raczej na padzie. To nie jest
symulator. Ale przyjemno¶ć z gry na prawdę spora.

No wlasnie jakas arkadowa scigalke na poczatek bym chcial. A jak
wyglada Motorstorm? Duzo szumu na poczatku wokol tego bylo.

Blind.One

Data: 2009-12-07 22:15:05
Autor: Bartłomiej Kowal
Konsola zamowiona!
Blind.One wrote:
No wlasnie jakas arkadowa scigalke na poczatek bym chcial. A jak
wyglada Motorstorm? Duzo szumu na poczatku wokol tego bylo.

Blind.One

Mała podpowiedĽ: dema z PSN. :)

BTW, jaki masz PSN ID? Mój to "bartukas".

Bartek

Data: 2009-12-08 07:35:40
Autor: Blind.One
Konsola zamowiona!
On 7 Gru, 22:15, Bartłomiej Kowal <bartu...@gazeta.pl> wrote:
Blind.One wrote:
> No wlasnie jakas arkadowa scigalke na poczatek bym chcial. A jak
> wyglada Motorstorm? Duzo szumu na poczatku wokol tego bylo.

> Blind.One

Ma a podpowied : dema z PSN. :)

BTW, jaki masz PSN ID? M j to "bartukas".

Bartek

Jeszcze nie mam bo "bardzo przepraszamy, ale konsola bedzie dopiero w
piatek" grrrr...

Blind.One

Data: 2009-12-07 22:18:11
Autor: PW
Konsola zamowiona!
Katanka pisze:

Blind.One wrote:
[...]

Demko!
Co do Motorstorm, to jest to czysty fun z jazdy, więc ¶miało możesz atakować, a do tego jest to exclusiv na PS3 :)

--
PW

Data: 2009-12-07 14:11:42
Autor: bob1955
Konsola zamowiona!
No to i ja pochwale sie nowa PS3-trojka :), pewnie jestem jednym z
najstarszych konsolowców - 51 lat,
ciekawe czy przyzwyczję się do tego pada, szwagierka, która też ma PS3
mówi,
że tak.

Kupilem w zestawie z Tekken6 + Ratchet & crank Booty i kabel HDMI,
poniewaz
szło to na raty
tp dodalem Uncharted 2 PL :), a co tam.

Tego Tekkena to raczej sprzedam lub zamienię na co¶ innego ( nie
lubię
takich gier, przynajmiej tak mi się wydaje :)
dla pewno¶ci trzymam go w folii.

Mam jedno małe pytanie do starych wyjadaczy, założyłem sobie konto w
PSStore, polsk± jego wersję, jak teraz podpi±ć się pod amerykańsk± ?

Konsola zaktualizawała soft do tej nowej wersji i teraz menu mam po
polsku,
czy to ma wpływ na ł±czenie do amerykańskiego store ? i czy przy
ewentualnej
rejestracji do USA adres mailowy moze być pl czy muszę mieć jakie¶
konto
com ?

Pozdrawiam wszystkich graczy bez względu na platformę na której
graj±.

Data: 2009-12-08 04:38:47
Autor: Piotr KUCHARSKI
Konsola zamowiona!
bob1955 <andres@poczta.onet.pl> wrote:
Mam jedno małe pytanie do starych wyjadaczy, założyłem sobie konto w
PSStore, polską jego wersję, jak teraz podpiąć się pod amerykańską ?

Założyć nowego użytkownika i na nim zarejestrować się na wersji usa.

Konsola zaktualizawała soft do tej nowej wersji i teraz menu mam po
polsku, czy to ma wpływ na łączenie do amerykańskiego store ?

Nie.

i czy przy ewentualnej
rejestracji do USA adres mailowy moze być pl czy muszę mieć jakieś
konto com ?

AFAIR może być pl.

p.

Data: 2009-12-08 18:02:18
Autor: Meanthord
Konsola zamowiona!
Użytkownik "bob1955" <andres@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:66e25071-10ed-471c-a21d-8e0d926da6a9l13g2000yqb.googlegroups.com...
Kupilem w zestawie z Tekken6 + Ratchet & crank Booty i kabel HDMI,
poniewaz
szło to na raty
tp dodalem Uncharted 2 PL :), a co tam.

    Troche OT, ale mam pytanie techniczne odnosnie zakupow na raty - mozna "laczyc" kupowane przedmioty i placic jedna rate za wszystko? Biore np. konsole, oddzielnie gre i leci do jednego worka comiesiecznych oplat?

Pozdrawiam,
Meanthord

Data: 2009-12-08 09:56:36
Autor: Blind.One
Konsola zamowiona!
On 8 Gru, 18:02, "Meanthord" <mean@[WYTNIJ TO!]wp.pl> wrote:
U ytkownik "bob1955" <and...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:66e25071-10ed-471c-a21d-8e0d926da6a9l13g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

"laczyc" kupowane przedmioty i placic jedna rate za wszystko? Biore np.
konsole, oddzielnie gre i leci do jednego worka comiesiecznych oplat?

Jesli kupujesz w tym samy sklepie to zazwyczaj bez problemow.

Blind.One

Data: 2009-12-08 08:28:29
Autor: CeSaR
Konsola zamowiona!
No wlasnie jakas arkadowa scigalke na poczatek bym chcial. A jak
wyglada Motorstorm? Duzo szumu na poczatku wokol tego bylo.

Jest zajefajna. Przy czym nie wiem czemu ale osobi¶cie polecam bardziej cz.1 niż cz.2.
Cz.2 czyli Pacific Rift jest IMO gdzie¶ trochę przerysowana i przekombinowana. Nie wiem na czym to tak do końca polega :-) ale mam jakie¶ mieszane uczucia graj±c w ni±.

Data: 2009-12-08 08:15:58
Autor: Marcin Gardela
Konsola zamowiona!
Blind.One wrote:
Jak wyglada NFS Shift?

Zajebiscie w widoku z wnetrza. Calosc ponoc niezbyt rozbudowana w porówaniu z GT czy Forza, ale widok leb urywa, gralem w demo.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-08 13:11:33
Autor: PW
Konsola zamowiona!
Marcin Gardela pisze:
Blind.One wrote:
Jak wyglada NFS Shift?

Zajebiscie w widoku z wnetrza. Calosc ponoc niezbyt rozbudowana w porówaniu z GT czy Forza, ale widok leb urywa, gralem w demo.

Ale na PS3 ponoć skopana konwersja jest... gra skacze i jest niedopracowana w porównaniu do wersji na X360.

--
PW

Data: 2009-12-08 19:36:57
Autor: RobiZ
Konsola zamowiona!
Źle szukałeś kolego. W badziewnym Tesco (http://www.tesco.pl/gamezone/) mają gołą PS3 slim 120GB za 1199 + możliwość dokupienia za 50% FIFA 10 lub NFS:S (aktualna cena NFS:S 199 PLN). Sam z takiej promocji skorzystałem i nie żałuję (wziąłem z NFS:S) + wykorzystałem 10% kupon rabatowy czyli finalnie zapłaciłem 1170 PLN razem z NFSem. Oczywiście do tego musiałem dokupić kabelek HDMI za trzydziestaka ale to drobiazg.

BTW: W najnowszej gazetce Tesco jest info, ĹĽe 16 grudnia wszystkie konsole -20%. Nie wiem  tylko czy wtedy promocje z grÄ… siÄ™ Ĺ‚Ä…czÄ… ale nawet jeĹ›li nie, to i tak siÄ™ opĹ‚aca - slim 120GB poniĹĽej tysiaka...

Pozdro,

Konsola zamowiona!