Konsolidacja limitów kilku kart kredytowych na jednej - możliwe?

Data: 2009-08-12 23:10:48
Autor: XYZ
Konsolidacja limitów kilku kart kredytowych na jednej - możliwe?
Czy istnieje możliwość skonsolidowania limitów z kilku posiadanych kart kredytowych na jednej? Mam na myśli coś w rodzaju przeniesienia kk, tylko w relacji n->1 i otrzymania limitu w wysokości co najmniej wszystkich kart, które podlegają takiej operacji. W jakim banku/instytucji finansowej będę mógł coś takiego zrobić?

Data: 2009-08-13 01:07:10
Autor: RobertS
[...]

Kiedyś w Mille się to udawało, ale od jakiegoś czasu banki oszalały i albo strasznie utrudniły procedury albo wręcz zrezygnowały z różnych możliwości...

RobertS

Data: 2009-08-13 10:06:09
Autor: Szymon
Konsolidacja limitów kilku kart kredytowych na jednej - mo¿liwe?
U¿ytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5vb52$1r5$3news.onet.pl...
Czy istnieje mo¿liwo¶æ skonsolidowania limitów z kilku posiadanych kart kredytowych na jednej? Mam na my¶li co¶ w rodzaju przeniesienia kk, tylko w relacji n->1 i otrzymania limitu w wysoko¶ci co najmniej wszystkich kart, które podlegaj± takiej operacji. W jakim banku/instytucji finansowej bêdê móg³ co¶ takiego zrobiæ?

Tak zrobi³em w GetinBanku i Multibanku.

Data: 2009-08-13 10:28:25
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
XYZ pisze:
[...]

Formularz w Polbanku to przewiduje, ale i tak będą badać Twoją zdolność kredytową, a wynik może być zaskakujący... :-)

--
MiCHA

Konsolidacja limitów kilku kart kredytowych na jednej - możliwe?