Konsolidacja pod hipoteke .. problem, doradzcie...

Data: 2009-11-25 15:31:51
Autor: KJ Siła Słów
Konsolidacja pod hipoteke .. problem, doradzcie...
PawelC pisze:

I teraz tak, ING którego jestem lojalnym klientem od prawie 20 lat
bezradnie rozłożył ręce

Ja mam  rachunek w Pekao SA od nastu lat, przychody naprawde niezle, splacony dawno temu kredyt z kasy mieszkaniowej i jak chcialem pozyczyc swoje nieco ponad miesieczne dochody netto to bank mi zaspiewal milion kwitow do przedstawienia i oprocentowanie takie ze Pani sama sie czerwienila jak mi je pokazywala. Jeszcze bardziej sie zaczerwienila jak jej powiedzialem co mysle o pozycji "prowizja za udzielenie kredytu".

Stały klient ?
Stały frajer.

Popytaj o jakiegos naprawde sensownego doradce kredytowego  w Twojej okolicy - on moze miec sensowny pomysl.

KJ

Konsolidacja pod hipoteke .. problem, doradzcie...