Konspiracja stroju A-440 Hz

Data: 2010-10-28 14:31:12
Autor: 007
Konspiracja stroju A-440 Hz
Dlaczego zmieniono strój instrumentów muzycznych na A-440 HZ?

Wprost trudno uwierzyć, do jakiego stopnia jesteśmy przez świat szatana oszukiwani. Okazuje się, że muzyka jest najważniejszym nośnikiem szatańskich doktryn - czyli doktryny lucyferiańskiej o tym samym deprawacji tych, którzy jej słuchają. Ale to nie wszystko!

Strój instrumentów muzycznych - ujednolicony na całym świecie jest także konspiracją. Strojenie wszelkich instrumentów do podstawowego dźwięku A - 440 Hz jest więc także konspiracją przeciwko ludzkości.

Wszystko we wszechświecie jest oparte na wibracjach o określonych częstotliwościach. Materia jak wiadomo jest złożona z atomów. Jednakże nie jesteśmy pewni, czy atomy to energia czy materia. Istnieją hipotezy, że atomy nie jest materią, ale jest to energia elektronów okrążających jądro atomowe. Według tych hipotez atom jest czystą energią o określonej ścisłej częstotliwości, która jest zależna od liczby atomowej. Według owych częstotliwości rozpoznajemy poszczególne pierwiastki z dużych nawet odległości - jak odległość od Słońca czy nawet bardzo odległych gwiazd.

Fala dźwiękowa jest ruchem cząsteczek powietrza o określonych częstotliwościach, które oddziaływają na całe nasze otoczenie wraz z naszymi ciałami oraz  z naszym umysłem włącznie.

WSZYSTKO w całym wszechświecie jest więc poddane wibracjom o ściśle określonych częstotliwościach.

Jest także bezspornym faktem, że dźwięk współ reaguje z najbliższym otoczeniem. Woda nie jest wyjątkiem i także reaguje na określone częstotliwości.

Oznacza to, że nasze ciała będą reagowały na te same częstotliwości, na jakie reaguje woda, która stanowi około 70% masy ludzkiego ciała a także na wielki wachlarz częstotliwości odbieranych za pomocą uszu a nawet układu kostnego.

Reakcje ciała ludzkiego na wiele częstotliwości są bardzo pozytywne i korzystne dla ludzkiego organizmu.

Są także częstotliwości, które posiadają na nas zdecydowanie negatywny wpływ.
Dlaczego widać w strojeniu A- 440 Hz jakąkolwiek konspirację?

Istnieje zaledwie jedna przyczyna zmiany stroju. W wyniku masowego rozpowszechniania się muzyki za pomocą radia i filmów, w obliczu ekspansji masowych mediów zaszła potrzeba ujednolicenia stroju muzycznego na cały świat - ustalenia międzynarodowego standardu. Co do owej przyczyny nie mamy najmniejszej wątpliwości, że ujednolicenie na skalę światową było i jest nadal potrzebne.

Ale dlaczego zmieniono strój z A - 432 Hz na  a- 440Hz? Na to pytanie trudno jest uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź.

Pierwsza próba zmiany stroju nastąpiła w roku 1917 z inicjatywy Rockefellerów. Świat muzyczny się na to nie zgodził, jednak rząd USA w rok później zaakceptował to jako standard. Nastąpił potem szereg takich prób i inicjatywy te zawsze wychodziły z dynastii rządzących klas. Świat muzyczny uparcie się na to nie zgadzał.

Dopiero w roku 1939 Anglia oraz Niemcy wprowadziły legislację standaryzującą częstotliwość 440 HZ jako ISO 16 dla strojenia wszelkich instrumentów.

Ponownie świat muzyków tego nie akceptował i dopiero w roku 1951 na kongresie muzyków w Londynie zaakceptowano ten standard, pomimo protestu wielu muzyków, w tym petycji kilku tysięcy muzyków francuskich.

Dlaczego A-440 Hz?

Strój 440 Hz i jego pochodne - czyli 55, 110, 220, 440, 880, 1320, 1760 czy inne wielokrotności lub ułamki podstawowej częstotliwości są praktycznie neutralne i nie powodują żadnej pozytywnej reakcji - tak w otoczeniu jak i w naszych ciałach.

Jednym czynnikiem wydaje się być bardziej jasny czy raczej jaskrawszy dźwięk - podobny nieco do efektu wzmocnienia wysokich tonów na wzmacniaczu czy radiu, które praktycznie niczego nie dodają do dźwięku, ale powodują z czasem szybkie zmęczenie ucha. Wysokiej klasy wzmacniacze Hi Fi nie posiadają możliwości wzmocnienia wysokich lub niskich tonów. Zdaniem producentów najwyższej klasy sprzętu wzmacniającego powinniśmy słuchać nagrań w sposób neutralny, zgodny z zamierzeniem producentów muzyki. Druga przyczyną jest prosty fakt, że nadmiernie wzmocnione dźwięki, zwłaszcza wysokie mogą spowodować trwałe uszkodzenia ucha a nawet głuchotę.

Praktycznie nie ma powodu, dla którego ustalono taki własnie standard, z którym większość muzyków na świecie w czasie jego ustalania się nie zgadzała. Można to porównać z Multikulturalizmem. Nikt się praktycznie z nim nie zgadza, ale zasady te istnieją.

Jeżeli praktycznie nie podano nam powodów, co jest ukrytym powodem owej zmiany?
Jeżeli nie A - 440, więc jaka częstotliwość powinna być naszą normą?

Więcej w linku - http://www.zbawienie.com/konspiracjaa440.htm

Data: 2010-10-28 09:31:31
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz

"007" <rogermoore@gmail.com> wrote in message news:9audncX516wvhVTRnZ2dnUVZ_gqdnZ2dwestnet.com.au...

    Ton zwany A miał dużą rozpiętość częstotliwości w zależności od kraju, kultury i instrumentów. I to właśnie instrumenty spowodowały konieczność ujednolicenia częstotliwości i to nie tylko dla tonów podstawowych ale i dla harmonicznych.
Na cóż byłaby orkiestra, gdyby każdy instrument w podstawowym brzmieniu grał inny ton? Wiele z instrumentów daje się nastroić w tonach podstawowych, ale nie znaczy to, że wyższe harmoniczne tj. alikwoty będą stroiły. I powstaje kakofonia.
Np. struny do gitary są wykonane na określoną odległość od pierwszego progu do podstawka, użycie innej odległości powoduje zmianę naciągu struny i zawartość harmonicznych zmienia się. Gorzej z instrumentami, które są "na stałe" konstrukcyjnie przypisane do poszczególnych częstotliwości. Doświadczony instrumentalista przeciągnie ton, ale gra na takim instrumencie i konieczność zmiany zadęcia to makabra. Wirtuoz nie błyśnie swoim talentem. Stąd konieczność standaryzacji. Faktycznie ludzie mają tendencję do obniżania tonu A.

Data: 2010-10-28 09:47:30
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4cc926da$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

    Konspiracja - jeżeli już - to jest w oddziaływaniu częstotliwości drgań na człowieka. I to w drganiach mechanicznych jak i elektromagnetycznych. Mechaniczne można podzielić na dwie grupy: niskie czyli infradźwięki - niższe niż słyszalne przez człowieka jak i ultradźwięki - poza zakresem słyszalności ludzi. Jedne i drugie mogą być bardzo szkodliwe dla zdrowia i życia ludzi. Zwłaszcza, że są częstotliwości, które mogą powodować reakcje organizmu na niektóre - powodując ból określonych organów, ustawiczne zmęczenie, uszkodzenia mięśni i stawów, czy nawet zatrzymanie akcji serca. Ultradźwięki mogą niszczyć komórki ciała, a więc i cały organizm.
    Fale elektromagnetyczne także mają destrukcyjny wpływ na organizm, od zakłócenia reakcji elektrochemicznych w komórkach po oddziaływanie termiczne.
Z powodu tego pierwszego oddziaływania nasila się występowanie raków i wiele innych chorób u podłoża których leży zakłócenie przemiany materii. Także zmiany potencjałów w ścianach komórek, które stają się przenikalne dla substancji zbędnych lub szkodliwych lub odwrotnie - zamykają się na inne, potrzebne substancje. Temat zbyt bogaty, aby poruszyć wszystkie aspekty tematu w kilku nawet postach.

Data: 2010-10-28 07:08:19
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista"  wrote in message news:4cc92a99$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
Z powodu tego pierwszego oddziaływania nasila się występowanie
raków i wiele innych chorób u podłoża których leży zakłócenie
przemiany materii.

I to wszystko nasila się właśnie po zmianie częstotliwości tonu A?

Data: 2010-10-28 14:29:18
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:iab7h3.2ig.0poczta.onet.pl...
[...]

Widać po tobie oddziaływanie słuchawek dousznych - nie rozumiesz czytanego.

Data: 2010-10-28 08:04:42
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4cc96ca4$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie używam słuchawek dousznych...
A pomyśłałeś choć przez chwilę, że winę za niezrozumienie
po mojej stronie może ponosić autor niejednoznacznego tekstu?
Czy takiej ewentualności nie bierzesz pod uwagę, z oczywistych
względów?

Data: 2010-10-28 15:14:35
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:iabak0.6qk.0poczta.onet.pl...
[...]

Zamieniłem w jednoznaczny, na zasadzie "co autor miał na myśli", a nie trolle - prz_mole.

Data: 2010-10-28 09:15:56
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4cc97741$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli swój tekst umieściłeś w wątku "konspiracja stroju A-440 Hz"
zupełnie bez zwiazku ze zmianą częstotliwości strojenia i oczekujesz
ode mnie, że domyślę się, że chodziło Ci o coś zupełnie innego?
Sądzisz że jestem jasnowidzem i czytam Ci w myślach? :-)

Data: 2010-10-29 11:34:31
Autor: Belius
Konspiracja stroju A-440 Hz
Użytkownik "Pszemol"

[...]
Wiesz co Pszemol? Ty jednak jestes nadęty bufon. Przeciez to ty wszedles do podwątku Panslawisty a nie on do twojego. I niby dlaczego on mialby od ciebie czegos oczekiwac? Ze sie domyslisz czy nie domyslisz, czy tam jestes jasnowidzem czy czarnowidzem ale kogo to obchodzi???

Belius

Data: 2010-10-29 07:13:11
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Belius"  wrote in message news:iae4en$huf$1opal.futuro.pl...
> [...]
do podwątku Panslawisty a nie on do twojego. I niby dlaczego on mialby od ciebie czegos oczekiwac? Ze sie domyslisz czy nie domyslisz, czy tam jestes jasnowidzem czy czarnowidzem ale kogo to obchodzi???

Na niusach też się nie znasz? Myślisz że tu ktoś ma swoje podwątki? :-))))

Data: 2010-10-29 15:00:27
Autor: Belius
Konspiracja stroju A-440 Hz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iads67.1cg.0poczta.onet.pl...
> [...]

Na niusach też się nie znasz? Myślisz że tu ktoś ma swoje podwątki? :-))))
Wystarczy znac sie na dobrych manierach i na kulturze. Tobie tego brakuje bo odrzuciles wszystko do dobre, wszystko to, co chcieli ci dac rodzice.
A jesli nie wiesz co to podwatek i nie znasz sie na hierarchii niusow, to zapytaj o to rodzicow.

Belius

Data: 2010-10-29 13:08:08
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Belius" <belius@o2.pl> wrote in message news:iaeggq$dpj$1opal.futuro.pl...
[...]

Wiem co to podwątek i nie napisałem nigdzie że nie wiem...
Znowu nie nadążasz za tym co przeczytałeś.

Błędnie Ci się wydaje że ktoś tu ma coś "swojego", np. podwątek...
Nie ma moich podwątków ani Twoich podwątków - są posty na
publicznej grupie dyskusyjnej ułożone w wątki - każdy ma prawo
zabrać głos w dowolnym miejscu i odpowiedzieć dowolnej osobie
jeśli ma taką ochotę. Automatycznie tworzy się wtedy podwątek
ale żadne prawa własności z tego powodu nie wynikają ani nikt
za samo napisanie na niusy nie zasługuje na specjalne traktowanie
w "swoim" podwątku.

Pobędziesz na niusach dłużej to się może nauczysz - ja tu jestem
od 1997 roku i wiem o co chodzi - Ty jak widać jeszcze nie...

Data: 2010-10-29 21:21:22
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:iaegp3.2og.0poczta.onet.pl...
[...]

Zajrzyj na początek wątku ponieważ napisałeś pierwszy post jakby do mnie choć adresowany do wątkodawcy. I zasugerowałes od początku, ze nie znam się na strojeniu. Od lat nie gram już na gitarze czy mandolinie, ale najpierw nauczyłem się stroić instrumenty, bo jak grać gdy akordy fałszują? A wątkodawca zasugerował konspirację we wprowadzeniu standardowej średniej wysokości tonu A 440Hz.
Wytłumaczyłem więc na czym to polegało. Po prostu instrumenty które mają stałe nastrojenie lub trzeba je długo przestrajać (fortepian) muszą grać "na jedną" nutę - reszta musi się dopasować.

Data: 2010-10-29 15:06:11
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4ccb1eb9$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak możesz tak bezczelnie do mnie mówić w MOIM PODWĄTKU!!!! :-)))))))
Ale jaja... Belius - uśmiałem się do łez tym Twoim pomysłem na
własność podwątków.

Panslavista - wracając do tematu - napisałeś: "Z powodu tego pierwszego
oddziaływania nasila się występowanie raków i wiele innych chorób
u podłoża których leży zakłócenie przemiany materii" - nasila się
w stosunku do czego?

Data: 2010-10-29 13:40:07
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz

"Belius" <belius@o2.pl> wrote in message news:iae4en$huf$1opal.futuro.pl...
Użytkownik "Pszemol"

[...]

Wyskoczył (nie pierwszy raz) ad personam. Trzniam go.

Data: 2010-10-29 13:09:10
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4ccab29e$0$20994$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Który to komentarz z mojej strony odebrałeś jako argument personalny?
Nie miałem takich intencji jak by co...

Data: 2010-10-29 13:42:30
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz

Może brak mu wyjaśnienia w jakich stosunkach matematycznych pozostają tony i co to są interwały? Niech se poszuka...

Data: 2010-10-28 10:07:04
Autor: Nomi
Konspiracja stroju A-440 Hz
Autor gowno wie o strojeniu instrumentow.

Data: 2010-10-28 07:09:13
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Nomi"  wrote in message news:4cc92f29$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
Autor gowno wie o strojeniu instrumentow.

Niewiele wie też o fizyce i o promieniowaniu...
Ot, takie sobie gaworzenie jakiego pełno w necie.

Data: 2010-11-05 13:58:30
Autor: Tomasz Kwiecień
Konspiracja stroju A-440 Hz
Sekunda nie jest naturalną jednostką czasu.

Data: 2010-11-05 15:24:16
Autor: Artur Kosmal
Konspiracja stroju A-440 Hz
W dniu 2010-11-05 13:58, Tomasz Kwiecień pisze:
Sekunda nie jest naturalną jednostką czasu.

a co jest naturalna ?

Data: 2010-11-05 16:03:05
Autor: Tomasz Kwiecień
Konspiracja stroju A-440 Hz

Użytkownik "Artur Kosmal" <arturkosmal@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib142g$f1h$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-05 13:58, Tomasz Kwiecień pisze:
Sekunda nie jest naturalną jednostką czasu.

a co jest naturalna ?

dzień, rok, miesiąc

Data: 2010-11-05 17:14:28
Autor: Artur Kosmal
Konspiracja stroju A-440 Hz
W dniu 2010-11-05 16:03, Tomasz Kwiecień pisze:
[...]

sa klopoty z ich stosowaniem w zyciu codziennym. o ile rok jest naturalny, o tyle miesiac ma rozna dlugosc i jest kwestia umowna, a dzien jest o tyle problematyczny, ze liczony od wschodu do zachodu slonca ma codziennie inna dlugosc, a dzien w znaczeniu doby nie zawsze da sie zmierzyc w sposob naturalny.
lepiej stosowac sekundy.

Data: 2010-11-14 23:56:52
Autor: Tomasz Kwiecień
Konspiracja stroju A-440 Hz

Użytkownik "Artur Kosmal" <arturkosmal@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib1ah5$91o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mniejsza o praktyczność jednostek czasu.
Chodzi mi o to, że sekunda jest jednostką umowną
i nie można jej traktować jako zjawiska naturalnego,
które zmiana stroju deformuje według Pana Kubika.
Możliwe, że masoni chcieli w ten sposób coś osiągnąć,
ale to wynika z ich fałszywej wiary w jakiś okultyzm.
To chyba ma takie znaczenie jak system metryczny,
bardziej symboliczne niż praktyczne,
zważywszy, że geneza sekund jest pogańska (Asyria).
W ogóle takich strojów było kilka, dla wygody wykonania.
Inna sprawa, że ma Pan Kubik rację co do wpływania na ludzi przez muzykę.
Starożytni Grecy przypisywali gamom wpływ na charakter człowieka
(nie wszystkie melodie nadawały się do celów wychowawczych młodzieży)
w śpiewie gregoriańskim rozpatrywano skale muzyczne
według ich działania na charakter i usposobienie człowieka
a ich charakterystykę ujmowano w wiersze mnemotechniczne.
(nazwy też nawiązujące do Greków)
Czytałem książeczkę ks. Zwolińskiego o muzyce rockowej,
gdzie były przytoczone wypowiedzi twórców muzyki 20 wieku,
świadczące o tym, że oni też świadomie wpływali na słuchaczy.
Moim zdaniem ogólnie jest na jego stronie trochę pomieszanie,
ale jest dużo wartościowych treści.

Wydaje mi się, że muzyka to instynktowny, przekazany nam w genach
element przekazywania wydarzeń przez ludzi pierwotnych,
i tony muzyczne mają znaczenie tylko dla ludzi,
i to znaczenie funkcjonuje w komunikacji niewerbalnej podczas mówienia.

Konspiracja stroju A-440 Hz