Konspiracja stroju A-440 Hz

Data: 2010-10-28 09:31:31
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz

"007" <rogermoore@gmail.com> wrote in message news:9audncX516wvhVTRnZ2dnUVZ_gqdnZ2dwestnet.com.au...

    Ton zwany A miał dużą rozpiętość częstotliwości w zależności od kraju, kultury i instrumentów. I to właśnie instrumenty spowodowały konieczność ujednolicenia częstotliwości i to nie tylko dla tonów podstawowych ale i dla harmonicznych.
Na cóż byłaby orkiestra, gdyby każdy instrument w podstawowym brzmieniu grał inny ton? Wiele z instrumentów daje się nastroić w tonach podstawowych, ale nie znaczy to, że wyższe harmoniczne tj. alikwoty będą stroiły. I powstaje kakofonia.
Np. struny do gitary są wykonane na określoną odległość od pierwszego progu do podstawka, użycie innej odległości powoduje zmianę naciągu struny i zawartość harmonicznych zmienia się. Gorzej z instrumentami, które są "na stałe" konstrukcyjnie przypisane do poszczególnych częstotliwości. Doświadczony instrumentalista przeciągnie ton, ale gra na takim instrumencie i konieczność zmiany zadęcia to makabra. Wirtuoz nie błyśnie swoim talentem. Stąd konieczność standaryzacji. Faktycznie ludzie mają tendencję do obniżania tonu A.

Data: 2010-10-28 09:47:30
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4cc926da$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

    Konspiracja - jeżeli już - to jest w oddziaływaniu częstotliwości drgań na człowieka. I to w drganiach mechanicznych jak i elektromagnetycznych. Mechaniczne można podzielić na dwie grupy: niskie czyli infradźwięki - niższe niż słyszalne przez człowieka jak i ultradźwięki - poza zakresem słyszalności ludzi. Jedne i drugie mogą być bardzo szkodliwe dla zdrowia i życia ludzi. Zwłaszcza, że są częstotliwości, które mogą powodować reakcje organizmu na niektóre - powodując ból określonych organów, ustawiczne zmęczenie, uszkodzenia mięśni i stawów, czy nawet zatrzymanie akcji serca. Ultradźwięki mogą niszczyć komórki ciała, a więc i cały organizm.
    Fale elektromagnetyczne także mają destrukcyjny wpływ na organizm, od zakłócenia reakcji elektrochemicznych w komórkach po oddziaływanie termiczne.
Z powodu tego pierwszego oddziaływania nasila się występowanie raków i wiele innych chorób u podłoża których leży zakłócenie przemiany materii. Także zmiany potencjałów w ścianach komórek, które stają się przenikalne dla substancji zbędnych lub szkodliwych lub odwrotnie - zamykają się na inne, potrzebne substancje. Temat zbyt bogaty, aby poruszyć wszystkie aspekty tematu w kilku nawet postach.

Data: 2010-10-28 07:08:19
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista"  wrote in message news:4cc92a99$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
Z powodu tego pierwszego oddziaływania nasila się występowanie
raków i wiele innych chorób u podłoża których leży zakłócenie
przemiany materii.

I to wszystko nasila się właśnie po zmianie częstotliwości tonu A?

Data: 2010-10-28 14:29:18
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:iab7h3.2ig.0poczta.onet.pl...
[...]

Widać po tobie oddziaływanie słuchawek dousznych - nie rozumiesz czytanego.

Data: 2010-10-28 08:04:42
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4cc96ca4$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie używam słuchawek dousznych...
A pomyśłałeś choć przez chwilę, że winę za niezrozumienie
po mojej stronie może ponosić autor niejednoznacznego tekstu?
Czy takiej ewentualności nie bierzesz pod uwagę, z oczywistych
względów?

Data: 2010-10-28 15:14:35
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:iabak0.6qk.0poczta.onet.pl...
[...]

Zamieniłem w jednoznaczny, na zasadzie "co autor miał na myśli", a nie trolle - prz_mole.

Data: 2010-10-28 09:15:56
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4cc97741$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli swój tekst umieściłeś w wątku "konspiracja stroju A-440 Hz"
zupełnie bez zwiazku ze zmianą częstotliwości strojenia i oczekujesz
ode mnie, że domyślę się, że chodziło Ci o coś zupełnie innego?
Sądzisz że jestem jasnowidzem i czytam Ci w myślach? :-)

Data: 2010-10-29 11:34:31
Autor: Belius
Konspiracja stroju A-440 Hz
Użytkownik "Pszemol"

[...]
Wiesz co Pszemol? Ty jednak jestes nadęty bufon. Przeciez to ty wszedles do podwątku Panslawisty a nie on do twojego. I niby dlaczego on mialby od ciebie czegos oczekiwac? Ze sie domyslisz czy nie domyslisz, czy tam jestes jasnowidzem czy czarnowidzem ale kogo to obchodzi???

Belius

Data: 2010-10-29 07:13:11
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Belius"  wrote in message news:iae4en$huf$1opal.futuro.pl...
> [...]
do podwątku Panslawisty a nie on do twojego. I niby dlaczego on mialby od ciebie czegos oczekiwac? Ze sie domyslisz czy nie domyslisz, czy tam jestes jasnowidzem czy czarnowidzem ale kogo to obchodzi???

Na niusach też się nie znasz? Myślisz że tu ktoś ma swoje podwątki? :-))))

Data: 2010-10-29 15:00:27
Autor: Belius
Konspiracja stroju A-440 Hz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iads67.1cg.0poczta.onet.pl...
> [...]

Na niusach też się nie znasz? Myślisz że tu ktoś ma swoje podwątki? :-))))
Wystarczy znac sie na dobrych manierach i na kulturze. Tobie tego brakuje bo odrzuciles wszystko do dobre, wszystko to, co chcieli ci dac rodzice.
A jesli nie wiesz co to podwatek i nie znasz sie na hierarchii niusow, to zapytaj o to rodzicow.

Belius

Data: 2010-10-29 13:08:08
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Belius" <belius@o2.pl> wrote in message news:iaeggq$dpj$1opal.futuro.pl...
[...]

Wiem co to podwątek i nie napisałem nigdzie że nie wiem...
Znowu nie nadążasz za tym co przeczytałeś.

Błędnie Ci się wydaje że ktoś tu ma coś "swojego", np. podwątek...
Nie ma moich podwątków ani Twoich podwątków - są posty na
publicznej grupie dyskusyjnej ułożone w wątki - każdy ma prawo
zabrać głos w dowolnym miejscu i odpowiedzieć dowolnej osobie
jeśli ma taką ochotę. Automatycznie tworzy się wtedy podwątek
ale żadne prawa własności z tego powodu nie wynikają ani nikt
za samo napisanie na niusy nie zasługuje na specjalne traktowanie
w "swoim" podwątku.

Pobędziesz na niusach dłużej to się może nauczysz - ja tu jestem
od 1997 roku i wiem o co chodzi - Ty jak widać jeszcze nie...

Data: 2010-10-29 21:21:22
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:iaegp3.2og.0poczta.onet.pl...
[...]

Zajrzyj na początek wątku ponieważ napisałeś pierwszy post jakby do mnie choć adresowany do wątkodawcy. I zasugerowałes od początku, ze nie znam się na strojeniu. Od lat nie gram już na gitarze czy mandolinie, ale najpierw nauczyłem się stroić instrumenty, bo jak grać gdy akordy fałszują? A wątkodawca zasugerował konspirację we wprowadzeniu standardowej średniej wysokości tonu A 440Hz.
Wytłumaczyłem więc na czym to polegało. Po prostu instrumenty które mają stałe nastrojenie lub trzeba je długo przestrajać (fortepian) muszą grać "na jedną" nutę - reszta musi się dopasować.

Data: 2010-10-29 15:06:11
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4ccb1eb9$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak możesz tak bezczelnie do mnie mówić w MOIM PODWĄTKU!!!! :-)))))))
Ale jaja... Belius - uśmiałem się do łez tym Twoim pomysłem na
własność podwątków.

Panslavista - wracając do tematu - napisałeś: "Z powodu tego pierwszego
oddziaływania nasila się występowanie raków i wiele innych chorób
u podłoża których leży zakłócenie przemiany materii" - nasila się
w stosunku do czego?

Data: 2010-10-29 13:40:07
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz

"Belius" <belius@o2.pl> wrote in message news:iae4en$huf$1opal.futuro.pl...
Użytkownik "Pszemol"

[...]

Wyskoczył (nie pierwszy raz) ad personam. Trzniam go.

Data: 2010-10-29 13:09:10
Autor: Pszemol
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4ccab29e$0$20994$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Który to komentarz z mojej strony odebrałeś jako argument personalny?
Nie miałem takich intencji jak by co...

Data: 2010-10-29 13:42:30
Autor: Panslavista
Konspiracja stroju A-440 Hz
"Belius" <belius@o2.pl> wrote in message news:iae4en$huf$1opal.futuro.pl...

Może brak mu wyjaśnienia w jakich stosunkach matematycznych pozostają tony i co to są interwały? Niech se poszuka...

Konspiracja stroju A-440 Hz