Konstrukcja prof. Biniendy ??

Data: 2012-06-05 08:30:59
Autor: F.J.
Konstrukcja prof. Biniendy ??
A może Freda Flinstone'a ???

a morze zaczniesz się wyśmiewać z Jasnej Góry?

FJ

Data: 2012-06-05 08:14:13
Autor: MH
Konstrukcja prof. Biniendy ??
F.J. <F.J_pilot@kaleka.edu.pl> napisał(a):
>A może Freda Flinstone'a ???

a morze zaczniesz się wyśmiewać z Jasnej Góry?

FJ

=============

WOW!! Czyżbym uraził??  Przepraszam, nie chciałem!!  A tak na marginesie,
czyżby Jasna Góra w jakimś stopniu przypominała owe foty?? Bądź na odwrót..

MH

Data: 2012-06-05 11:31:20
Autor: F.J.
Konstrukcja prof. Biniendy ??
WOW!! Czyżbym uraził??  Przepraszam, nie chciałem!!  A tak na marginesie,

moim zdaniem naśmiewasz się z nas Polskich pariotów specjalnie i po domenie widzę ze za Rosyjskie pieniadze

FJ

Data: 2012-06-05 12:55:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Konstrukcja prof. Biniendy ??

Użytkownik "F.J." <F.J_pilot@kaleka.edu.pl> napisał w wiadomości news:jqkjll$a6v$1inews.gazeta.pl...
>WOW!! Czyżbym uraził??  Przepraszam, nie chciałem!!  A tak na marginesie,

moim zdaniem naśmiewasz się z nas Polskich pariotów specjalnie i po domenie
widzę ze za Rosyjskie pieniadze

Od kiedy to, określenie "Polski patriota" jest synonimem głupca?

Data: 2012-06-05 13:08:19
Autor: /dev/SU45
Konstrukcja prof. Biniendy ??

Od kiedy to, określenie "Polski patriota" jest synonimem głupca?

To stara historia, na pewno od czasów I RP i czasów złotej wolności szlacheckiej.

Data: 2012-06-05 13:07:43
Autor: mkarwan
Konstrukcja prof. Biniendy ??
Użytkownik "F.J." <F.J_pilot@kaleka.edu.pl> napisał w wiadomości news:jqkjll$a6v$1inews.gazeta.pl...
moim zdaniem naśmiewasz się z nas Polskich pariotów specjalnie i po domenie
widzę ze za Rosyjskie pieniadze

nagłowek jego listu:
From: " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.lotnictwo
Subject: Re: Konstrukcja prof. Biniendy ??
Date: Tue, 5 Jun 2012 08:14:13 +0000 (UTC)
IP address: 77.252.190.228
IP address state: Slaskie
IP address city: Rybarzowice

Data: 2012-06-05 13:08:45
Autor: /dev/SU45
Konstrukcja prof. Biniendy ??

IP address: 77.252.190.228
IP address state: Slaskie
IP address city: Rybarzowice

Zakamuflowana opcja niemiecka!

Data: 2012-06-05 14:16:46
Autor: MH
Konstrukcja prof. Biniendy ??
/dev/SU45 <nie_ma_zupelnie@w.w.w.pl> napisał(a):

> IP address: 77.252.190.228
> IP address state: Slaskie
> IP address city: Rybarzowice

Zakamuflowana opcja niemiecka!

==========

Richtig!! Do dziś moja wiocha nazywajom Fischendorf...

MH

Data: 2012-06-06 18:55:42
Autor: stabillo
Konstrukcja prof. Biniendy ??

> [...]

moim zdaniem naśmiewasz się z nas Polskich pariotów specjalnie i po domenie

juz nie zydowskiej?

Data: 2012-06-07 17:13:31
Autor: Paweł Kasztelan
Konstrukcja prof. Biniendy ??
W dniu 2012-06-05 11:31, F.J. pisze:
WOW!! Czyżbym uraził??  Przepraszam, nie chciałem!!  A tak na marginesie,

moim zdaniem naśmiewasz się z nas Polskich pariotów specjalnie i po domenie
widzę ze za Rosyjskie pieniadze

Nie. On się naśmiewa z katolickich oszołomów.
A teraz coś co może być szokiem.
Są tacy ludzie którzy nie wieżą w zamach, nie wieżą w boga i uważają
się za Polskich Patriotów.

Pozdr. PK.

Data: 2012-06-07 17:18:24
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Konstrukcja prof. Biniendy ??
W dniu 07.06.2012 17:13, Paweł Kasztelan pisze:
/..../
Są tacy ludzie którzy nie wieżą
rozumiem jak nie wieżą to gońcem?

Data: 2012-06-07 19:20:50
Autor: mkarwan
Konstrukcja prof. Biniendy ??

Użytkownik "Paweł Kasztelan" <Pkasztstop_dla_spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqqgec$oeg$1inews.gazeta.pl...
Są tacy ludzie którzy nie wieżą w zamach, nie wieżą w boga i uważają
się za Polskich Patriotów.

Sadząc po tym co napisałeś to ty chyba nie wierzysz, bo gdyby było inaczej pewnie napisałbyś "Boga" z dużej litery.

Data: 2012-06-07 22:29:28
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Konstrukcja prof. Biniendy ??
W dniu 07.06.2012 17:13, Paweł Kasztelan pisze:
/.../
Są tacy ludzie którzy nie wieżą w zamach, nie wieżą w boga i uważają
się za Polskich Patriotów.

  Stanisław Szczęsny Potocki,  Franciszek Ksawery Branicki, Seweryn Rzewuski, Szymon Kossakowski też się uważali. Trze było iść się spytać.

Konstrukcja prof. Biniendy ??