Konstrukcja prof. Biniendy ??

Data: 2012-06-05 09:29:44
Autor: /dev/SU45
Konstrukcja prof. Biniendy ??

A może Freda Flinstone'a ???

Można mieć zastrzeżenia co do odwzorowania ale te silniki z kręgów studziennych - GENIALNE!

Układ skrzydeł wyszedł kaczka ale to zrozumiałe w tym kontek¶cie.

Brzozy będzie kosił jak trawę, ta technologia Putina się nie boi.

Data: 2012-06-05 18:50:32
Autor: /dev/SU45
Konstrukcja prof. Biniendy ??

Można mieć zastrzeżenia co do odwzorowania ale te silniki z kręgów
studziennych - GENIALNE!

Nie wiem czy przez ten samolot będę mógł kiedykolwiek przej¶ć obok kręgu na spokojnie. Przechodzili¶my dzi¶ obok budowy kanalizacji i kolega nie mógł poj±ć co mnie tak ¶mieszy w kręgach do budowy studzienek. A ja sobie wyobrażałem jak wielebny przyszedł do składu budowlanego i powiedział: 3 kręgi trzeba. A do czego? Do samolotu! No, do silników :)

Powiedz mi po co jest ten mi¶?
Wła¶nie, po co?
Otóż to! Nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że kto¶ zapyta.

Konstrukcja prof. Biniendy ??