Konstrukcje wygrzebane w sieci

Data: 2013-03-30 00:51:34
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
Konstrukcje wygrzebane w sieci

Użytkownik "Marek" <h.art@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2f6fc101-c0ce-4cb3-bf76-1c7317bcd404@googlegroups.com...
Druga jest jeszcze starsza, ale nie mogę namierzyć daty zrobienia zdjęcia tego fulla: http://i5.minus.com/ie6bPehPQujfW.jpg Sądząc po strojach cyklistów, fotka jest przedwojenna. Co najmniej >sprzed jednej wojny.

Mogą być to np. późne lata 60-te w Norwegii :). Jak zobaczyłem foty z lat 60-tych w muzeum rybołówstwa w Alesund to datowałem je na lata 1700/1800, no może do 1917 roku.

Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Konstrukcje wygrzebane w sieci