Konstytucja gwarantuje ka偶demu Polakowi r贸wno艣膰 wobec prawa?

Data: 2011-04-20 10:10:55
Autor: Konrad
Konstytucja gwarantuje ka偶demu Polakowi r贸wno艣膰 wobec prawa?

U偶ytkownik "Gut" <togut@example.cod> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iokhls$236$1news.dialog.net.pl...

Wi臋c gminom nie op艂acaj膮 si臋 tacy kt贸rzy oddaj膮 na kr贸cej dzieci bo nie
maj膮 z nich kasy. Czy to jednak nie jest bezprawne?

To jest jeszcze nic - ty wiesz 偶e okaza艂o si臋 偶e studenci w miejskich 艣rodkach transportu p艂ac膮 tylko po艂ow臋 tego co ja za przejazd? A jak chcia艂em paczk臋 na 艣wi臋ta z MOPR to powiedzieli 偶a mi nie dadz膮 bo za du偶o zarabiam. I to si臋 nadaje do TVN Uwaga a nie tam jakie艣 przedszkola - przeciez to jest ewidentne 艂amanie konstytucji!

Kon

Konstytucja gwarantuje ka偶demu Polakowi r贸wno艣膰 wobec prawa?