Konstytucyjne prawo do sądu

Data: 2020-05-19 20:08:44
Autor: Shrek
Konstytucyjne prawo do sądu
Jutro miałem termin. Odwołali i nawet pisma nie wysłali (w piątek jeszcze potwierdzali że jest).

I teraz:

Jak to jest, że dzieciaki w żłobkach mogą się zbierać a sądy nie? Niech się zamkną za parawanem, maseczki założą i wio.

Jaki mam dowód, że spadło z wokandy a nie ktoś stronę spierdolił jak w wyborach radiowej trójki? W końcu pisma nie ma. Za to jest poprzednie z nieaktualnym już terminem.

Dobra wiadomość jest taka, że w analogicznych do mojej sprawy hurtowo przywracają do pracy, po tym jak kowr z hukiem przewalił kasację w SN. Więc podatnicy pewnie zrzucą się na ładny kawałek kasy dla kilkunastu osób;)

--
Shrek

Data: 2020-05-20 08:03:33
Autor: ąćęłńóśźż
Konstytucyjne prawo do sądu
Dzwonić do sądu i na wszelki wypadek nagrać rozmowę.

-- -- -