Konsultanci Play.

Data: 2011-07-21 11:00:58
Autor: Darek
Konsultanci Play.
Może mi ktos wyjaśnić skąd konsultanci telefoniczni Playa mają numery uzytkowników Orange że dzwonia do nich z propozycją przejscia do Play ? Czy to jest normalne ? Bo rozumiem że dana sieć dzwoni do swoich użytkowników aby przeszli z karty na abonament itd. ale z z innej sieci dzwonili to juz raczej dziwne delikatnie mówiąć.

Data: 2011-07-21 12:30:25
Autor: WAM
Konsultanci Play.
On Thu, 21 Jul 2011 11:00:58 +0200, "Darek" <alibaba29@gazeta.pl>
wrote:

Może mi ktos wyjaśnić skąd konsultanci telefoniczni Playa mają numery uzytkowników Orange że dzwonia do nich z propozycją przejscia do Play ?
Z generatora numerów:
501 000 000
501 000 001
501 000 002
+ skryptu sprawdzającego w jakiej sieci jest numer.

WAM

Data: 2011-07-21 17:51:11
Autor: ..::Wiskoler::..
Konsultanci Play.
Dnia Thu, 21 Jul 2011 12:30:25 +0200, WAM napisał(a):

Z generatora numerów:
501 000 000
501 000 001
501 000 002
+ skryptu sprawdzającego w jakiej sieci jest numer.

E, bardziej bym się skłaniał że kupili bazę danych użyszkodników.
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz spacerował po dachu kancelarii Rzeszy. Nagle poślizgnął się, upadł
i tylko cudem zahaczył o wystający gzyms, unikając upadku z dużej
wysokości.
Następnego dnia cud posiniał i obrzękł.

Data: 2011-07-24 16:21:25
Autor: ! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ !
Konsultanci Play.
W dniu 2011-07-21 17:51, ..::Wiskoler::.. pisze:
[...]

kupili od kogo? Od ciebie?

Data: 2011-07-21 18:40:48
Autor: berloo
Konsultanci Play.
21.07.2011 12:30 WAM <nospam@nowam.nopl.pl> w wiadomości
<news:krvf27dq16f2crpmpms4iu9bnn1ucv7vbi4ax.com> napisał(a):

Z generatora numerów:
501 000 000
501 000 001
501 000 002
+ skryptu sprawdzającego w jakiej sieci jest numer.

To akurat jest niedozwolone prawem, więc nie sądzę.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2011-07-21 20:21:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Konsultanci Play.
W dniu 2011-07-21 18:40, berloo pisze:
[...]

A w której ustawie jest taki zapis?

Data: 2011-07-21 20:42:46
Autor: berloo
Konsultanci Play.
21.07.2011 20:21 "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> w wiadomości <news:j09qk0$gbm$1news.onet.pl>
napisał(a):

A w której ustawie jest taki zapis?

Prawo telekomunikacyjne, art. 172.

Data: 2011-07-21 20:52:39
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Konsultanci Play.
napisał(a):

A w której ustawie jest taki zapis?

Prawo telekomunikacyjne, art. 172.

To nie jest automatyczny system wywołujący, a przynajmniej nie taki w rozumieniu dyrektywy 97/7/WE.

Data: 2011-07-21 20:59:35
Autor: berloo
Konsultanci Play.
21.07.2011 20:52 "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> w wiadomości <news:j09se7$mga$1news.onet.pl>
napisał(a):

To nie jest automatyczny system wywołujący, a przynajmniej nie taki w rozumieniu dyrektywy 97/7/WE.

Dyrektywa mówi o automatycznym systemie wywołującym BEZ UDZIAŁU
ROZMÓWCY. W naszej ustawie tej drugiej części zabrakło, nie ma też
dokładnej definicji. Umyślnie lub nie, stworzono nie do końca precyzyjny
zapis, który wg moich informacji interpretowany jest m.in. jako zakaz
losowania czy też seryjnego wywoływanie numerów przez firmy zajmujące
się telemarketingiem.

--
Mateusz Berlik - berloo

Data: 2011-07-21 21:12:22
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Konsultanci Play.
napisał(a):

[...]

Zgodnie z taką interpretacją, osoba prowadząca rozmowy o treści marketingowej, korzystająca z książki telefonicznej (obojętnie czy w outlooku na numerze stacjonarnym, czy na komórce, czy z numeru z książki pkt) zamiast wybrać numer ręcznie z klawiatury, popełnia wykroczenie.

Było parę sporów o zawężającej i rozszerzającej implementacji dyrektyw w prawach krajowych i, w przypadku naszej branży, ETS zawsze stawał na stanowisku, że ma być tak jak w dyrektywie i nic więcej.

Data: 2011-07-22 23:25:20
Autor: Jacek
Konsultanci Play.
Użytkownik "Darek" <alibaba29@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j08psj$dlu$1inews.gazeta.pl...
[...]

wyraziłeś zgode na wykorzystywanie danych osobowych do m.in ofert, to teraz masz. Ja w sumie też.
Opieprzyłem najpierw konsultanta playa, potem sie pryzznał, ze baze mają bezpośrednio od orange i zasadniczo moge im skoczyć.

Jacek

Data: 2011-07-25 06:19:15
Autor: Jingiel
Konsultanci Play.

Opieprzyłem najpierw konsultanta playa, potem sie pryzznał, ze baze mają
bezpośrednio od orange i zasadniczo moge im skoczyć

Ściema. Orange pewnie sprzedaje bazę abonentów, żeby nakręcać koniunkturę Playowi, heheh

Jingiel

Data: 2011-07-26 07:16:59
Autor: Rafał Łukawski
Konsultanci Play.

wyrazi�e� zgode na wykorzystywanie danych osobowych do m.in ofert, to teraz
masz. Ja w sumie teďż˝.
> Opieprzy�em najpierw konsultanta playa, potem sie pryzzna�, ze baze maj�
> bezpo�rednio od orange i zasadniczo moge im skoczy�.

W takich zapisach zawsze jest (lub powinna byc) mowa o podmiotach, którym dane będą udostępniane w celach marketingowych. /Aczkolwiek brzmi to dziwnie by Orange sprzedawalo swoja baze konkurencji/

Zapisy niekonieczne do realizacji umowy, zazwyczaj są opcjonalne.

Jacek

Konsultanci Play.