Konsultanci Play.

Data: 2011-07-22 23:25:20
Autor: Jacek
Konsultanci Play.
Użytkownik "Darek" <alibaba29@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j08psj$dlu$1inews.gazeta.pl...
Może mi ktos wyjaśnić skąd konsultanci telefoniczni Playa mają numery uzytkowników Orange że dzwonia do nich z propozycją przejscia do Play ? Czy to jest normalne ? Bo rozumiem że dana sieć dzwoni do swoich użytkowników aby przeszli z karty na abonament itd. ale z z innej sieci dzwonili to juz raczej dziwne delikatnie mówiąć.

wyraziłeś zgode na wykorzystywanie danych osobowych do m.in ofert, to teraz masz. Ja w sumie też.
Opieprzyłem najpierw konsultanta playa, potem sie pryzznał, ze baze mają bezpośrednio od orange i zasadniczo moge im skoczyć.

Jacek

Data: 2011-07-25 06:19:15
Autor: Jingiel
Konsultanci Play.

Opieprzyłem najpierw konsultanta playa, potem sie pryzznał, ze baze mają
bezpośrednio od orange i zasadniczo moge im skoczyć

Ściema. Orange pewnie sprzedaje bazę abonentów, żeby nakręcać koniunkturę Playowi, heheh

Jingiel

Data: 2011-07-26 07:16:59
Autor: Rafał Łukawski
Konsultanci Play.

wyrazi�e� zgode na wykorzystywanie danych osobowych do m.in ofert, to teraz
masz. Ja w sumie teďż˝.
> Opieprzy�em najpierw konsultanta playa, potem sie pryzzna�, ze baze maj�
> bezpo�rednio od orange i zasadniczo moge im skoczy�.

W takich zapisach zawsze jest (lub powinna byc) mowa o podmiotach, którym dane będą udostępniane w celach marketingowych. /Aczkolwiek brzmi to dziwnie by Orange sprzedawalo swoja baze konkurencji/

Zapisy niekonieczne do realizacji umowy, zazwyczaj są opcjonalne.

Jacek

Konsultanci Play.