Data: 2011-07-04 07:56:20 | |
Autor: THX | |
Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up | |
Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie nie została wykonana.
Z tytułu pobrania zaliczki przedsiębiorca wystawił fakturę VAT. Przedsiębiorca mimo wezwania przez konsumentkę odmawia zwrotu zaliczki utrzymując, że usługę wykonał częściowo. W jakim postępowaniu konsumentka winna zwrócić się do sądu o zwrot owej zapłaty za niewykonaną usługę: Nakazowym, uproszczonym czy upominawczym? Skutkuje m.in. różnymi wysokościami wpisu. WPS 6 tys. zł THX -- |
|
Data: 2011-07-04 07:43:01 | |
Autor: witek | |
Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up | |
On 7/4/2011 2:56 AM, THX wrote:
Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie Ale nie zostaa wykonana w ogóle, czy tak jak piszesz została wykonana częsciowo tylko niedokonczona. Bo jesli cos zrobil, to fakt faktem zapłata mu sie za to nalezy i w sadzie przegracie. Sporne moze byc tylko ile mu sie nalezy. Z drugiej strony wam przysluguje prawo dokonczenia tego "recami" innej firmy i ewentualnie jak wyjdzie drozej upominanie sie o roznice. |
|
Data: 2011-07-05 12:02:30 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up | |
On Mon, 4 Jul 2011, witek wrote:
On 7/4/2011 2:56 AM, THX wrote: ....i z jakiej przyczyny.
Przy założeniu że to wykonawca nawalił. Z tak skromnego opisu można równie dobrze wysnuć podejrzenie, że to zamawiający odstąpił od umowy bez udokumentowania wersji "przyczyn leżących po stronie wykonawcy". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-07-04 10:01:02 | |
Autor: Liwiusz | |
Konsument przeciw przedsiebiorcy - nakazowe, upominawcze, czy up | |
W dniu 2011-07-04 09:56, THX pisze:
Konsumentka zapłaciła przedsiebiorcy zaliczkę za usługę, która ostatecznie W uproszczonym. Czy będzie upominawcze, o tym zadecyduje sąd. -- Liwiusz |