Konsumować ciastko i mieć

Data: 2020-03-05 09:16:43
Autor: Poldek
Konsumować ciastko i mieć
Czy da się w 2020 roku kupić komputer (nowy) nie rezygnując z prawa do zwrotu 14 dni, ale "na firmę"?

Do 2019 roku kupowałem w sklepach internetowych jako osoba fizyczna-konsument. Po otrzymaniu rzeczy sprawdzałem dokładnie i jeśli było wszystko OK, to prosiłem uprzejmie o wystawienie faktury VAT "na firmę".  Jeśli sprzęt nie był 100% OK, to odsyłałem i otrzymywałem zwrot pieniędzy. I było pięknie, aż do 2020 r. Teraz robiąc zakupy pojawia się komunikat, że jeśli kupię jako konsument, to nie otrzymam w późniejszym terminie faktury VAT. Jeśli chcę fakturę VAT "na firmę", to muszę od razu kupować jako firma i wtedy nie przysługuje zwrot w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.

Jest na to jakiś sposób? Chodzi o zachowanie możliwości zwrotu bez podawania przyczyny z możliwością otrzymania faktury VAT "na firmę" po upływie 14 dni.

Data: 2020-03-05 11:27:54
Autor: ąćęłńóśźż
Konsumować ciastko i mieć
Czy jako osoba fizyczna jesteś czynnym VAT-owcem?

-- -- -
Jest na to jakiś sposób?

Data: 2020-03-13 19:59:58
Autor: Budzik
Konsumować ciastko i mieć
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

Czy jako osoba fizyczna jesteś czynnym VAT-owcem?

To chyba oczywiśte ze jest.

Uczciwie nie da sie tego zrobić.

Teoretycznie mozesz wziac nadal fakture z nip ale na osobe fizyczna.
Ale czy sprzedawca ci uwierzy?

Moze uczciwiej i lepiej ustalic to ze sprzedawca przed zakupem?

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Konsumować ciastko i mieć