Konta dla 500+ ?

Data: 2017-09-24 21:41:40
Autor: ń
Konta dla 500+ ?
Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej i bez ewentualnych innych ukrytych opłat) prowadzenie rachunków dla 500+ ?

Data: 2017-09-24 21:56:46
Autor: RobertS
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-24 o 21:41, ń pisze:
Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej i bez ewentualnych innych ukrytych opłat) prowadzenie rachunków dla 500+ ?

takich jest wiele, wystarczy zrezygnować z karty do konta i nie będzie żadnych opłat

RobertS

Data: 2017-09-24 22:08:07
Autor: ń
Konta dla 500+ ?
Ale pytam w sensie szczególnie dla 500+ (jak wpływa konkretnie z tego tytułu, to brak zwykłej opłaty).

-- -- -
takich jest wiele

Data: 2017-09-25 00:45:51
Autor: Animka
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-24 o 21:56, RobertS pisze:
[...]

Zrezygnowalam z karty do konta w PKO BP i muszę dalej płacić za konto 6,90 zł.
Ostatnio zapomnialam zasilić (bralowało ze 3 zł.) to mi odsetki karne naliczali. Zorientowałam się dopiero jak na konto weszłam i napiszę szczerze. że bardzo się zdenerwowałam. Przelałam 20 zł, żeby sobie poodejmowali z tej kwoty czego im brakowało.

--
animka

Data: 2017-09-24 22:48:45
Autor: Kris
Konta dla 500+ ?
W dniu poniedziałek, 25 września 2017 00:46:18 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> [...]
Ostatnio zapomnialam zasilić (bralowało ze 3 zł.) to mi odsetki karne naliczali. Zorientowałam się dopiero jak na konto weszłam i napiszę szczerze. że bardzo się zdenerwowałam. Przelałam 20 zł, żeby sobie poodejmowali z tej kwoty czego im brakowało.

Odsetki karne za ROR?

Data: 2017-09-26 17:15:40
Autor: J.F.
Konta dla 500+ ?
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c6c97f85-4d2b-4692-b3d8-dc442a5b237b@googlegroups.com...
[...]

Pewnie jakos ladnie nazwane, "odsetki od nieautoryzowanego debetu".

Stare ... ale jare ?
http://samcik.blox.pl/2013/02/Czesto-placisz-za-zakupy-przez-zblizenia-Mozesz.html

J.

Data: 2017-09-26 20:38:58
Autor: Animka
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-26 o 17:15, J.F. pisze:
[...]

Na moim koncie widniało: odsetki karne.
Pobierają pod koniec miesiąca to co im się należy za konto osobiste i nie mieli z czego pobrać. Na koncie było 3 zł., a nie 6,90. Zapomnialam dosilić konto.

--
animka

Data: 2017-09-25 03:06:22
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
Jak koniecznie potrzebujesz PKO, to zmień na inteligo bez karty. Chyba że jakiś mus z oddziałem.

Data: 2017-09-25 16:44:09
Autor: RobertS
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-25 o 00:45, Animka pisze:

[...]

nie wiem jakie masz tam konto, ja w PKO BP korzystam sporadycznie, nie mam karty i 0 zł opłaty za konto

RobertS

Data: 2017-09-25 11:30:29
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
W dniu poniedziałek, 25 września 2017 16:44:10 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
nie wiem jakie masz tam konto, ja w PKO BP korzystam sporadycznie, nie mam karty i 0 zł opłaty za konto

To musisz mieć jakieś bardzo stare konto. Od kilku lat w ofercie PKO są tylko konta warunkowo bezpłatne - jak to "za zero", które się powinno nazywać "może być za zero, a jak nie masz debetówki to zawsze płacisz".
Bezpłatne bezwarunkowo konto w PKO można teraz założyć tylko w inteligo (traktowane jak oddział).

Swoją drogą to próbował ktoś kiedyś założyć sobie konto w jednym oddziale PKO czy PeKaO, a potem drugie w innym?
Np. w mBąku można - można w mBąku, drugie np. w dawnym multi a trzecie w finansowej oranżadzie - trzy umowy, każda z mBąkiem d. BRE.

Data: 2017-09-25 21:17:57
Autor: RobertS
Konta dla 500+ ?

[...]

konto mam od jakiś dwóch lat, było mi potrzebne, poszedłem do placówki i powiedziałem, że musi być bezpłatne, karta do konta niepotrzebna

RobertS

Data: 2017-09-26 01:31:53
Autor: Animka
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-25 o 21:17, RobertS pisze:

[...]

Teraz jest trochę inaczej . Mnie już chyba tego nie zmienią.

--
animka

Data: 2017-09-25 11:32:41
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
W dniu poniedziałek, 25 września 2017 18:29:54 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
W dniu 2017-09-25 o 16:44, RobertS pisze:

> nie wiem jakie masz tam konto, ja w PKO BP korzystam sporadycznie, nie > mam karty i 0 zł opłaty za konto

Korzystasz z bankowości internetowej? Ja mam wgląd, ale pieniędzy do PKO BP nie przelewam.

To po co Ci to konto?
Do oglądania salda 0zł przez net?
Czy do profilu zaufanego?
Chyba że ktoś inny Ci przelewa i uparł się, że musi być do PKO.

Data: 2017-09-26 01:30:17
Autor: Animka
Konta dla 500+ ?
[...]

Przez to konto mam wgląd do kredytu, rat i harmonogramu.
Czy powinnam płacic te 6,90?

--
animka

Data: 2017-09-26 01:06:11
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
W dniu wtorek, 26 września 2017 01:54:40 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

Przez to konto mam wgląd do kredytu, rat i harmonogramu.
Czy powinnam płacic te 6,90?

Hmm, wg mnie nie powinnaś, ale kopanie się o to z PKO będzie gorsze od kopania się z koniem.
Wgląd do kredytu przez ST powinnaś mieć nawet nie mając ROR, bank powinien udostępnić rachunek techniczny do spłaty, a OIDP wymaganie założenia ROR przy braniu kredytu jest zabronione - choć banki obchodzą to np. tak, że "jak weźmiesz ROR to będzie mniejsza marża, a jak KK to jeszcze mniejsza" - z tym, że to "mniejsza" to jest rynkowa, a taka bez wzięcia ROR i/lub KK totalnie nieopłacalna - takie fiki-miki robił np. db, obniżał marżę za wzięcie KK albo planu inwestycyjnego, a specjalny ROR - płatny 25zł/mc - był obowiązkowy (i jeszcze się tak "pięknie" nazywał, dbLife, trafnie).
Tak że o ile nie masz wymogu posiadania ROR w umowie kredytu, możesz go zamknąć, a dostęp przez ST do kredytu, rat i harmonogramu powinnaś zachować.
Jeśli obecnie spłacasz kredyt przelewając kasę na ROR to bank powinien udostępnić rachunek techniczny do spłaty kredytu - oczywiście darmowy.
W ostateczności można jeszcze spytać, czy można spłacać ten kredyt na rachunek w inteligo.

Data: 2017-09-26 20:45:16
Autor: Animka
Konta dla 500+ ?
[...]

Zajrzę do umowy, dzięki.
Numeru rachunku kredytu raczej nie mogę zmienić, ale przy okazji wdepnę do PKO i wyłożę swoje żale i zapytania.

--
animka

Data: 2017-09-27 00:58:46
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
W dniu wtorek, 26 września 2017 21:17:06 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

Zajrzę do umowy, dzięki.
Numeru rachunku kredytu raczej nie mogę zmienić, ale przy okazji wdepnę do PKO i wyłożę swoje żale i zapytania.

Tylko nie daj się zbyć. Numer rachunku zmienić na pewno można, choć może być potrzebny aneks, na 100% będą coś mamrotać o płatnym, choć wg mnie powinien być darmowy. Trzeba by jeszcze przejrzeć rejestr klauzul niedozwolonych, żeby iść dobrze uzbrojonym. Ostatecznie można się nawet zgodzić na płatny, jeśli to hipo, to i tak na tym lepiej wyjdziesz niż płacąc te 6,90zł/mc.

Data: 2017-09-28 02:22:56
Autor: Animka
Konta dla 500+ ?
[...]

Dzięki.
W tym PKO BP to i za aneks trzeba zapłacić ze 30 zł.

--
animka

Data: 2017-09-25 18:45:02
Autor: ń
Konta dla 500+ ?
Jakie to konkretnie konto?

-- -- -
PKO BP korzystam sporadycznie, nie mam karty i 0 zł opłaty za konto

Data: 2017-09-25 19:20:47
Autor: Wojciech Bancer
Konta dla 500+ ?
On 2017-09-25, ń <ń@ń.ń> wrote:
Jakie to konkretnie konto?

Mi to pasuje do Konta za zero.
https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/konta/konta-osobiste/pko-konto-za-zero/

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-09-25 19:53:31
Autor: Animka
Konta dla 500+ ?
On 2017-09-25, ń <ń@ń.ń> wrote:
Jakie to konkretnie konto?
Mi to pasuje do Konta za zero.
https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/konta/konta-osobiste/pko-konto-za-zero/

Też mam konto na zero (ze 3 lata temu zakładałam) i płace za konto. Kartę debetową do konta oddałam w Oddziale Banku.

--
animka

Data: 2017-09-25 21:15:55
Autor: RobertS
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-25 o 18:29, Animka pisze:

nie wiem jakie masz tam konto, ja w PKO BP korzystam sporadycznie, nie mam karty i 0 zł opłaty za konto

Korzystasz z bankowości internetowej? Ja mam wgląd, ale pieniędzy do PKO BP nie przelewam.

tylko i wyłącznie, przecież nie będę do placówki chodził

RobertS

Data: 2017-09-25 08:42:25
Autor: Akarm
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-24 o 21:56, RobertS pisze:

takich jest wiele, wystarczy zrezygnować z karty do konta i nie będzie żadnych opłat

Dość ciekawe podejście do opłat ma PKO BP. Nie płacisz za konto, jeśli masz kartę. Ale jeśli nie wydasz nią miesięcznie min. 300 zł to płacisz za kartę 6,90 zł. Jeśli nie masz karty, to płacisz za konto 6,90 zł.
Czyli - tylko głupek rezygnuje z karty, jeśli chce mieć konto w PKO BP. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-09-25 10:23:40
Autor: ń
Konta dla 500+ ?
???

-- -- -

Data: 2017-09-25 03:05:08
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
A co się tak na to 500+ uparłeś?
Oranżada finansowa i nestle oraz idea mają darmowa konta, karty i wszystkie bankomaty w PL.
O zwalnianiu z opłat za wpływ 500+ nie słyszałem - chyba że z opłat zwalnia właśnie wpływ <=500zł/mc (np. pekao bodajże "aktywne").
Ale np. db ma dla 500+ promocyjną lokatę - bodajże jeśli wpływa na tą lokatę co miesiąc 500+, to bank po roku dodaje 500 od siebie.

Data: 2017-09-25 13:54:31
Autor: janek z pola
Konta dla 500+ ?
Dawid Rutkowski wrote:

[...]

"aktywne"). Ale np. db ma dla 500+ promocyjną lokatę - bodajże jeśli
wpływa na tą lokatę co miesiąc 500+, to bank po roku dodaje 500 od siebie.

mógłbyś przybliżyć szczegóły tej oferty?

--
Wysłane z pola.

Data: 2017-09-25 05:52:14
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
Nazywa się to "db Plan 500+Premia". Szczegóły na stronie db - choć może być potrzeba poszukania przez google.
W skrócie:
- można otworzyć jedną lokatę na posiadane dziecko - trzeba przynieść dokument (akt urodzenia, dowód, paszport),
- wymog minimalnej dopłaty 100zł/mc - nie musi być z 500+,
- % wibor o/n, kapitalizacja roczna,
- jeśli dopłacasz regularnie to na koniec roku dostajesz premię w wysokości 1/12 sumy dopłat,
- lokata na 10 lat,
- można zerwać, ale wtedy przepadają odsetki za niedokończony rok, a jeśli zerwiesz przed upływem 5 lat to również zwracasz wszystkie premie (tak że mamy poszukiwany haczyk).

Ciekawy pomysł robić ofertę na 10 lat w banku przeznaczonym do sprzedaży...

Data: 2017-09-25 05:53:54
Autor: Dawid Rutkowski
Konta dla 500+ ?
Aha, max. premia roczna to 500zł, nawet jak dopłacisz przez rok więcej niż 6k.

Data: 2017-09-25 08:27:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konta dla 500+ ?

"ń" oq91pc$5tk$1@node1.news.atman.pl

: Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej

IMO dodają orzeszki i wisienki w zamian za pośrednictwo we wnioskowaniu.

: i bez ewentualnych innych ukrytych opłat)
: prowadzenie rachunków dla 500+ ?

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-25 09:08:53
Autor: Liwiusz
Konta dla 500+ ?
W dniu 2017-09-24 o 21:41, ń pisze:
Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej i bez ewentualnych innych ukrytych opłat) prowadzenie rachunków dla 500+ ?

O Boże, Ącki Koń się rozmnożył :-O

--
Liwiusz

Data: 2017-09-25 11:07:51
Autor: ń
Konta dla 500+ ?
Kupiłes już psa, żeby ktokolwiek się cieszył na Twój widok?

-- -- -
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote

Konta dla 500+ ?