Konta prywatne a przelew do ZUS i US

Data: 2009-07-24 23:27:20
Autor: Adam Sito
Konta prywatne a przelew do ZUS i US
Jestem w trakcie rejestracji jednoosobowej działalno¶ci gospodarczej i nie mam zamiaru zakładać konta firmowego.

W ten sposób łamiesz prawo.

--
AS

Data: 2009-07-24 23:53:20
Autor: Marcin Mokrzycki
Konta prywatne a przelew do ZUS i US
On Fri, 24 Jul 2009 23:27:20 +0200, Adam Sito wrote:

W ten sposób łamiesz prawo.

Jakie prawo?

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-07-24 17:04:50
Autor: witek
Marcin Mokrzycki wrote:
On Fri, 24 Jul 2009 23:27:20 +0200, Adam Sito wrote:

W ten sposób łamiesz prawo.

Jakie prawo?

Prawo banku do łupienia.

Data: 2009-07-24 23:54:11
Autor: Zdzislaw
Konta prywatne a przelew do ZUS i US

Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4d8ve$v8k$1news.onet.pl...
W ten sposób łamiesz prawo.

--
AS
Jakas nowa ustawa?? Od 2003 nie slyszalem aby jakis przepis tego wymagal.

Z.

Data: 2009-07-25 19:42:19
Autor: Wojtas
Konta prywatne a przelew do ZUS i US
W ten sposób łamiesz prawo.

ojeku :D  straszne ..;-) :P

Data: 2009-07-26 09:26:17
Autor: RobertS
Adam Sito pisze:
[...]

totalna bzdura, masz rozliczać się za pomoc± konta bankowego, żadna ustawa ani ordynacja nie zabrania korzystania z ror do rozliczeń z tyt. dz. gosp.

RobertS

Data: 2009-07-26 07:45:25
Autor: jureq
Konta prywatne a przelew do ZUS i US
Dnia Sun, 26 Jul 2009 09:26:17 +0200, RobertS napisał(a):

totalna bzdura, masz rozliczać się za pomocą konta bankowego, żadna
ustawa ani ordynacja nie zabrania korzystania z ror do rozliczeń z tyt.
dz. gosp.

Oczywiście. Są tylko ustawy nakazujące zgłaszać do US konta używane do rozliczeń z tytułu DG. I dlatego istotne jest kiedy zapłata danego podatku jest takim rozliczeniem. Oprócz tego są regulaminy kont bankowych, które zabraniaja ich użytkowania w pewnych celach.

Data: 2009-07-26 11:11:25
Autor: RobertS
Konta prywatne a przelew do ZUS i US

Oczywiście. Są tylko ustawy nakazujące zgłaszać do US konta używane do rozliczeń z tytułu DG.

oczywiście, ale ustawa nie zabrania zgłosić "zwykłego" konta...

 OprĂłcz tego sÄ… regulaminy kont
bankowych, ktĂłre zabraniaja ich uĹĽytkowania w pewnych celach.

tutaj siÄ™ zgadzam (art. 51 PB)

RobertS

Konta prywatne a przelew do ZUS i US