Kontakt do Pana z Warszawskiej Giełdy Fotograficznej - filmy - stoisko pzry toaletach

Data: 2009-07-13 10:48:04
Autor: Dominik
Kontakt do Pana z Warszawskiej Giełdy Fotograficznej - filmy - stoisko pzry toaletach
Witam

Jak w temacie, pilnie poszukuje kontaktu do Pana, który sprzedaje filmy fotograficzne na giełdzie w Warszawie. Zawsze sprzedawał na stoisku na dole przy toaletach.

Jak ktoś ma to prosze na priv dominik@smialowski.net

Pozdrawiam

Dominik Śmiałowski

Data: 2009-07-13 18:10:47
Autor: Wojtek
Dominik pisze:
Witam

Jak w temacie, pilnie poszukuje kontaktu do Pana, który sprzedaje filmy fotograficzne na giełdzie w Warszawie. Zawsze sprzedawał na stoisku na dole przy toaletach.

Czyżby nie było go tam na ostatniej giełdzie ?

Wojtek

Data: 2009-07-13 19:04:55
Autor: szelas
Wojtek pisze:
Dominik pisze:
[...]

zdaje się, że on już nie handluje na giełdzie. Co prawda ostatnio nie byłem w stodole, ale w lutym i w marcu ww pana tam nie widziałem.

mam nadzieję, że jeszcze się pojawi, bo będę musiał niebawem uzupełnić zapasy, a on miał zawsze dobre ceny.

--
pozdrawiam,
szelas

Data: 2009-07-13 20:07:51
Autor: Wojtek
szelas pisze:
Wojtek pisze:
Dominik pisze:
[...]

Ja kupowałem u tego Pana w czerwcu. Dwa razy.

Wojtek

Data: 2009-07-14 20:56:07
Autor: szelas
Wojtek pisze:

Ja kupowałem u tego Pana w czerwcu. Dwa razy.

Wojtek

No to ja przepraszam za wprowadzanie w błąd i sianie nieprawdy ;) Po prostu dwa razy go nie zastałem, więc pomyślałem że zrezygnował z handlu w stodole.

--
pozdrawiam,
szelas

Data: 2009-07-28 18:31:24
Autor: Wojtek
szelas pisze:
Wojtek pisze:

[...]

Na pewno był na giełdzie 26 lipca. Wiem, bo zaopatrzyłem się u niego w Realę i Ektara w małym obrazku.

Wojtek

Data: 2009-07-26 19:04:38
Autor: Wojtek
szelas pisze:
Wojtek pisze:
Dominik pisze:
[...]

Dziś np. był. Nie wiem czy Reala w małym obrazku za 19 PLN to mało, ale się nie zastanawiałem i wziąłem 5 sztuk :)

Wojtek

Data: 2009-07-14 07:45:20
Autor: Krzysztof Gajdemski
Jest Mon, 13 Jul 2009 18:10:47 +0200, Wojtek pisze:
Dominik pisze:
[...]

Jak najbardziej był. Klienci tylko jakby nie dopisali...

Znamy mi jest taki kontakt (nie wiem czy aktualny):

Zbigniew Chruściński
Sobieskiego 81
96-100 Skierniewice
0 501 58 38 75
(46) 834 90 90        k.
PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

Kontakt do Pana z Warszawskiej Giełdy Fotograficznej - filmy - stoisko pzry toaletach