Kontenery+

Data: 2020-09-29 08:13:17
Autor: Runt
Kontenery+
https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/afera-pck-rafal-holanowski-oplatano-nas-pajeczyna-klamstw-i-nieprawdziwych-informacji/kcx86z6,79cfc278

"Rafał Holanowski przez 10 lat był prezesem dolnośląskiego oddziału PCK, a swego czasu także politykiem PiS. Dziś jest jednym z oskarżonych w głośnej aferze. - Dla mnie dawna przynależność do PiS-u nie miała już znaczenia. Wierzyłem w tę partię, ale już nie wierzę - mówi w rozmowie z Onetem. Jak dodaje, szacowane straty z powodu przestępczej działalności pracowników PCK to 1 mln zł."

Zdaniem śledczych Holanowski brał udział w okradaniu dolnośląskiego oddziału PCK, a pieniądze wyprowadzano m.in. poprzez Fundację Supra oraz firmy słupy, które opróżniały kontenery ze zbieraną odzieżą. W ten sposób, jak przekonuje prokuratura, z PCK wyprowadzono ponad 3 mln zł.

"Z ustaleń ,,Gazety Wyborczej" wynika, że jeden z oskarżonych przed wyborami w 2015 r. wpłacił siedem tys. zł pochodzących z okradania PCK na rzecz kampanii Anny Zalewskiej, byłej minister edukacji. Zdaniem ,,GW" prokuratura wiedziała o tym już w 2017 r., jednak w śledztwie ten wątek został pominięty."

Gdzie jest obecnie w/w minister?
Prysnęła za zgodą prezesa do PE.

Słuszna linie ma wasza partia.

--