Konto EB i zagraniczny bankomat

Data: 2011-03-17 14:42:10
Autor: glaukonWYTNIJTO
Konto EB i zagraniczny bankomat
Skorzystałem z bankomatu za granicą, zobaczyłem w blokadach 110 złotych i resztę
zabrałem na oszczędnościowe. Niestety rozliczenie było na 113 złotych i jeszcze
5 złotych za wypłatę z zagranicznego, przez co zastosowali mi usługę
"przekroczenie salda" - nie mogę się zorientować w wyciągu, czy dobrze widzę, że
jej koszt w EB to 10 złotych?

Data: 2011-03-17 14:47:56
Autor: MarekZ
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:178f.0000020b.4d820fb2@newsgate.onet.pl...
Skorzystałem z bankomatu za granicą, zobaczyłem w blokadach 110 złotych i resztę
zabrałem na oszczędnościowe.

Niezła niefrasobliwość. :) Albo pozytywne myślenie kursowe. ;-)

Yes, 10 zł.

Data: 2011-03-17 14:57:22
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]

> zabrałem na oszczędnościowe.

Niezła niefrasobliwość. :) Albo pozytywne myślenie kursowe. ;-)

Nigdy dotąd kurs hrywny nie był problemem ;) Z bankomatu za granicą korzystam
raz na rok, i wcześniej nie kombinowałem z odlewaniem na oszczędnościowe. Teraz
już będę wiedział :)

A gdyby wystarczyło na rozliczenie, a zabrakło np. 4 złote za skorzystanie z
zagranicznego bankomatu - też zrobiliby mi przekroczenie salda? Jak nie zapłaci
im się np. za kartę 95 groszy, to nie stosują tego... --

Data: 2011-03-17 15:02:11
Autor: MarekZ
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:178f.0000020d.4d821342@newsgate.onet.pl...

Nigdy dotąd kurs hrywny nie był problemem ;) Z bankomatu za granicą korzystam
raz na rok, i wcześniej nie kombinowałem z odlewaniem na oszczędnościowe. Teraz
już będę wiedział :)

Jak chciałeś tak robić to trzeba było codziennie w te i wewte przelewać jakąś rezerwę. W dzień środki będące rezerwą na ror, w nocy na oszczędnościowym w celu procentowania. :D

A gdyby wystarczyło na rozliczenie, a zabrakło np. 4 złote za skorzystanie z
zagranicznego bankomatu - też zrobiliby mi przekroczenie salda? Jak nie zapłaci
im się np. za kartę 95 groszy, to nie stosują tego...

IMO by zrobili, no ale za Eurobank nie odpowiadam. Można mieć wątpliwości bo są i podobieństwa (wewnętrzna prowizja banku, a nie obciążenie zewnętrzne) i różnice (prowizja związana z konkretnym działaniem, a nie opłata cykliczna) w stosunku do opłaty za kartę.

Data: 2011-03-17 15:14:41
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 17 Mar 2011 15:02:11 +0100, MarekZ napisał(a):

Jak chciałeś tak robić to trzeba było codziennie w te i wewte przelewać jakąś rezerwę. W dzień środki będące rezerwą na ror, w nocy na oszczędnościowym w celu procentowania. :D

Nie przesadzajmy z tym oszczędzaniem, 100zł to jednak można trzymać na
online. Różnica 0,55% powalająca nie jest ;)  --
Kojer

Data: 2011-03-17 15:16:54
Autor: MarekZ
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1wf1f672ew4e.dlg@kojer.kojer...

Nie przesadzajmy z tym oszczędzaniem, 100zł to jednak można trzymać na
online. Różnica 0,55% powalająca nie jest ;)

Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie. ;)

Data: 2011-03-17 15:22:18
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 17 Mar 2011 15:16:54 +0100, MarekZ napisał(a):

Nie przesadzajmy z tym oszczędzaniem, 100zł to jednak można trzymać na
online. Różnica 0,55% powalająca nie jest ;)
Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie. ;)

No to tu optymalizacja zakończyła się optymalnym zyskiem dla banku ;).
--
Kojer

Data: 2011-03-17 15:23:57
Autor: wiatrak
Konto EB i zagraniczny bankomat

Użytkownik "Robert Kois" <>> Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie.
;)

No to tu optymalizacja zakończyła się optymalnym zyskiem dla banku ;).

Dobre :):):)

wiatrak

Data: 2011-03-17 15:25:06
Autor: glaukonWYTNIJTO
Konto EB i zagraniczny bankomat

Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie.  ;)

Tak, a potem w jednej chwili pół roku półgrosikowania na marne ;)

Data: 2011-03-17 15:28:12
Autor: MarekZ
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:178f.00000210.4d8219c2@newsgate.onet.pl...

Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie.  ;)

Tak, a potem w jednej chwili pół roku półgrosikowania na marne ;)

Ano, bo to zajęcie dla psychicznych twardzieli, a nie dla mięczaków. :)

Data: 2011-03-17 16:04:52
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-17 14:42, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
[...]

dobrze, ze salda w aliorze nie przekroczyles...45 zł sobie liczą!
a jak wyślą pismo to kolejne 20/40 zł ;-/

RobertS

Konto EB i zagraniczny bankomat