Konto Idealne Ideabank

Data: 2013-06-10 22:45:34
Autor: mrobak69
Konto Idealne Ideabank
Witam wchodzę w historię i patrze a tu Ideabank skroił mnie na 2,99 zł. Opis jest dokładnie taki:

2,99 zł - Opłaty i prowizje - Prowizja

Przeglądam taryfę prowizji i opłat ale tam żadnej prowizji na 2,99 zł nie widzę.

Czego może dotyczyć prowizja 2,99 zł?

Macie może linka do pełnej Taryfy Prowizji i Opłat dla konta idealnego, bo nie wiem czy ta jest pełna:

http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/tabela_oplat_i_prowizji_konto_idealne.pdf

Data: 2013-06-11 08:47:37
Autor: lolekanabolek
Konto Idealne Ideabank
W dniu 2013-06-11 07:45, mrobak69@gmail.com pisze:
[...]

aż wszedłem na swoje Idealne Konto, zostało mi po grze w ping-ponga i nie mam żadnych niespodzianek. Stan konta wynosi 0 (zero), niczego mi nie naliczyli ekstra

Marcin

Data: 2013-06-10 23:49:58
Autor: mrobak69
Konto Idealne Ideabank
ale za co prowizja 2,99 zł?

Data: 2013-06-11 09:11:12
Autor: TM
Konto Idealne Ideabank

Użytkownik <mrobak69@gmail.com> napisał w wiadomości news:7646d9f9-ed10-4849-a8a4-9596e643749egooglegroups.com...
ale za co prowizja 2,99 zł?

Może za kartę

Data: 2013-06-11 09:23:47
Autor: xcpy
Konto Idealne Ideabank
ale za co prowizja 2,99 zł?

Może za kartę

Mam konto w IdeaBanku + aktywna karte.
Konta + karty nie uzywalem hm... od roku?

Wchodze, patrze - saldo 0 PLN.
Uff... a juz myslalem, ze kolejne zombi trzeba bedzie zamykac :).

Data: 2013-06-11 00:31:18
Autor: mrobak69
Konto Idealne Ideabank
tak juz znalazłem

to kwestia kart płatniczych

wprowadzili opłaty od 4 stycznia dla tych którzy założyli rachunek po 4 stycznia

http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/toip_karta_osoba_fiz.pdf

Data: 2013-06-11 16:08:13
Autor: wromek
Konto Idealne Ideabank
aż wszedłem na swoje Idealne Konto, zostało mi po grze w ping-ponga i nie mam żadnych niespodzianek. Stan konta wynosi 0 (zero), niczego mi nie naliczyli ekstra

to przelej jakas kwote i zobacz czy nagle Ci nie zminusuja ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-06-11 20:27:56
Autor: RobertS
Konto Idealne Ideabank
W dniu 2013-06-11 16:08, wromek pisze:
a� wszed�em na swoje Idealne Konto, zosta�o mi po grze w ping-ponga i nie
mam �adnych niespodzianek. Stan konta wynosi 0 (zero), niczego mi nie
naliczyli ekstra

to przelej jakas kwote i zobacz czy nagle Ci nie zminusuja ;)

nie trzeba przelewać, wystarczy wejść w szczegóły konta, jeżeli jakieś niezaksięgowane opłaty tam "wiszą" to je zobaczysz

RobertS

Data: 2013-06-12 08:55:59
Autor: lolekanabolek
Konto Idealne Ideabank
W dniu 2013-06-11 20:27, RobertS pisze:

nie trzeba przelewać, wystarczy wejść w szczegóły konta, jeżeli jakieś
niezaksięgowane opłaty tam "wiszą" to je zobaczysz

na szczęście mam tu tylko same zera ;-))

Marcin

Data: 2013-06-12 00:10:39
Autor: mrobak69
Konto Idealne Ideabank
Nie podniecajcie się!!!

Powtarzam PROWIZJA dotyczy kont otworzonych po 4 stycznia 2013 r.

Ja zakładałem w marcu dlatego mi pociągnęli - swoją drogą że przy zakładaniu panienka w banku nic mi nie powiedziała o prowizjach

wszystko oczywiście jest za darmo mówiła

Jeśli macie więc konto założone po 4 stycznia 2013 r. to uważajcie bo za kartę kasują 4,99 zł, a za każdą wypłatę 2,99 zł

Data: 2013-06-14 14:36:42
Autor: wromek
Konto Idealne Ideabank
Jeśli macie więc konto założone po 4 stycznia 2013 r. to uważajcie bo za kartę kasują 4,99 zł, a za każdą wypłatę 2,99 zł
-- -- -- -- -- -- -- -- --
ja mam zalozone przed 4 stycznia i za karte tez mi kasuja, nie kasuja za konto jesli mam obroty jakies tam.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-06-14 05:49:22
Autor: mrobak69
Konto Idealne Ideabank
W dniu piątek, 14 czerwca 2013 14:36:42 UTC+2 użytkownik wromek napisał:
[...]

niemozliwe sprawdź to dokładnie - nie sądze mi nie kasują za nic ani za obsługę ani za wypłaę ani za kartę - konto założone w październiku 2012 r.

Data: 2013-06-14 22:29:18
Autor: wromek
Konto Idealne Ideabank
niemozliwe

sprawdź to dokładnie - nie sądze mi nie kasują za nic ani za obsługę ani za wypłaę ani za kartę - konto założone w październiku 2012 r.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja wiem co pisze ;) chocby dzisiaj naliczyli mi prowizje za karte wlasnei bo za prowadzenei mi nie naliczaja.
zeby byc zwolnionym z opalty za karte musialbym wyrobic 500 zl obrotu ale te rzeczy robie na innych kartach, bardziej oplacalnych ;)
poza tym ja mam w tej chwili oprocentowanie salda dodatniego w wys. 6 proc. z dzienna kapitalizacja wiec te oplaty mnie az tak nie bola ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-06-15 11:40:18
Autor: Wojciech Bancer
Konto Idealne Ideabank
On 2013-06-14, wromek <wromek@> wrote:

[...]

[...]

A korzystasz w ogóle z tej karty? Ja zrezygnowałem i tyle. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-06-16 20:07:02
Autor: wromek
Konto Idealne Ideabank
[...]

no raczej korzystam ale tylko do wypłat z bankomatów.
ta karta, jako jedyna z mi znanych, pozwala na wypłaty dużych kwot z bankomatów.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-11-08 02:49:56
Autor: zebkot555
Konto Idealne Ideabank
W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 20:07:02 UTC+2 użytkownik wromek napisał:

> [...]

no raczej korzystam ale tylko do wypłat z bankomatów.

ta karta, jako jedyna z mi znanych, pozwala na wypłaty dużych kwot z bankomatów.

jA RUWNIESZ NIE MOGE  ZNALESĆ TAKIEJ KWOTY W CENNIKU OPLAT ALE MYSLE ZE NASZ KOCHANY BANK KANTA IDEALNEGO ZA 0 ZA 0 ZA 0  MA UKRYTEGO ASA W REKAWIE I Z BANKIEM NIE WYGRA  PSZYKRO TYLKO ZE ZAGRYWAJA Z NOWYMI KLIENTAMI  TO CHYBA NA DOBRE IM NIE WYJDZIE.  POZDRAWIAM MARIAN

Data: 2013-11-08 02:54:02
Autor: luc
Konto Idealne Ideabank
W dniu piątek, 8 listopada 2013 11:49:56 UTC+1 użytkownik zebk...@gmail..com napisał:

[...]

Jesu, nie po oczach tak!

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-08 17:37:39
Autor: Waldek
Konto Idealne Ideabank
W dniu 2013-11-08 11:54, luc pisze:
[...]

No cóż, PSZYKRO się to czyta  i RUWNIESZ jestem zdegustowany ;)

LOL

Konto Idealne Ideabank