Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP

Data: 2014-08-07 02:47:28
Autor: zarząd komplementariusza
Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP
czy w ostatnim czasie bzwbk rozsyłał jakieś zmiany TOiP?
czy zmieniono lub zaplanowano zmianę dot. bezprowizyjności PKOBP?

Data: 2014-08-10 11:56:00
Autor: Grzexs
Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP
czy w ostatnim czasie bzwbk rozsyłał jakieś zmiany TOiP?

Tego nie wiem.

czy zmieniono lub zaplanowano zmianę dot. bezprowizyjności PKOBP?

Tak. Od 1-paź wymagane 100 PLN kartą lub iKO, by "Konto za zero" było bez opłaty, w przeciwnym razie 6,90.

A jak już masz kartę, to i tak trzeba 150 PLN wydać, by za kartę nie płacić, i to ma wystarczać, by za konto nie płacić.
--
Grzexs

Data: 2014-08-11 03:20:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP

"Grzexs" ls7fjg$ohl$1@node1.news.atman.pl

[...]

150 kartą za bezpłatność karty jest teraz czy od 01 października?

Data: 2014-08-11 15:01:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP

"Grzexs" ls9jra$sni$1@node1.news.atman.pl

150 kartą za bezpłatność karty jest teraz czy od 01 października?

Teraz.

Od kiedy tak jest?

Data: 2014-08-11 03:56:37
Autor: zarząd komplementariusza
Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP
nie zrozumieliśmy się (winne są zastosowane przeze mnie
skróty) pytałem o zmiany w TOiP banku BZWBK, a konkretnie
chodziło mi o to, czy BZWBK zamierza pobierać opłatę
za wypłatę debetówką Konta Niegodnego Polecenia
w bankomacie BZWBK (do tej pory taka wypłata była bezpłatna)

Data: 2014-08-11 06:21:35
Autor: zarząd komplementariusza
Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP
mała poprawka
nie zrozumieliśmy się (winne są zastosowane przeze mnie
skróty) pytałem o zmiany w TOiP banku BZWBK, a konkretnie
chodziło mi o to, czy BZWBK zamierza pobierać opłatę
za wypłatę debetówką Konta Niegodnego Polecenia

w bankomacie PKOBP (do tej pory taka wypłata była bezpłatna)
===================
chodziło o bezprowizyjną wypłatę w bankomacie PKOBP (a więc obcym wobec BZWBK) dokonywaną debetówką Konta Niegodnego Polecenia BZWBK

Data: 2014-08-11 20:35:06
Autor: Grzexs

====================

chodziło o bezprowizyjną wypłatę w bankomacie PKOBP (a więc obcym
wobec BZWBK) dokonywaną debetówką Konta Niegodnego Polecenia BZWBK

Cóż, sztuka czytania ze zrozumieniem upada, a co dopiero sztuka pisania zrozumiałego…

Pojęcia nie mam, od Santandera trzymam się z dala.

Howgh!
--
Grzexs

Data: 2014-08-13 02:31:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP

"Grzexs" lsb2cs$t41$1@node2.news.atman.pl

Pojęcia nie mam, od Santandera trzymam się z dala.

Ale Santander jak kociak w łóżeczku -- im człowiek
od niego dalej, tym on bliżej. ;) Aż rozkoszne
zwierzątko wyciągnie się same w łóżku, nie
rozumiejąc, dlaczego człowiek śpi ,,piętro niżej. ;)

Bank Zachodni
Wielkopolski Bank Kredytowy
Kredyt Bank
Polski Bank Inwestycyjny (wyłoniony z NBP)

i diabli wiedzą, co jeszcze ma ów Santander!

Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP