Konto OFE - pro¶ba o informację

Data: 2009-07-30 21:41:04
Autor: Miroo
Konto OFE - pro¶ba o informację
Date: Tue, 28 Jul 2009 12:51:24 +0000 (UTC), name:
wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl:

1) zauważyłam że składki miesięczne z ZUSu czasami przychodz± w jednym
przelewie a czasami w dwóch przelewach. Przykład:

U mnie jest tak często. Zazwyczaj najpierw jest duża kwota a potem
jakie¶ grosze. Pewnie zakład pracy(lub ZUS bo to on wpłaca do OFE)
robi jak±¶ korektę i dopłaca.
A zdziwiłby¶ się, że teraz wpłynęły ci składki za 2000 rok? Kilka
miesięcy temu mnie wpłynęły jakie¶ zaległo¶ci z 2000r. Chyba odkurzali
w ZUSie jaki¶ magazyn :)

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2009-08-06 19:17:13
Autor: Sławomir Szyszło
Konto OFE - pro¶ba o informację
Dnia Thu, 30 Jul 2009 21:41:04 +0200, Miroo <miroo_dnREMOVE@CAPITALop.LETTERSpl>
wklepał(-a):

U mnie jest tak często. Zazwyczaj najpierw jest duża kwota a potem
jakie¶ grosze. Pewnie zakład pracy(lub ZUS bo to on wpłaca do OFE)
robi jak±¶ korektę i dopłaca.

A nie odwrotnie? Bo u mnie była czasem mała kwota, a potem duża. To mi wygl±dało
na jaki¶ trick w celu uniknięcia zapłaty odsetek dla OFE.

--
Sławomir Szyszło

Konto OFE - pro¶ba o informację