Konto Optymalne OF i PłacęZAllegro

Data: 2010-09-13 22:43:45
Autor: pablo
Konto Optymalne OF i PłacęZAllegro
Czym różni się z punktu widzenia jakiegoś systemu bankowego konto założone przez Open Finance w Noble Banku od konta w Getin? Korzystałem kilkukrotnie z opcji PzA na allegro(z listy banków wybierałem Getin) i moje wpłaty tym sposobem pojawiały się na koncie sprzedającego w 1,5-3h, podczas gdy wpłaty od kupujących z normalnych kont pojawiają się natychmiast. Ostatnio wpłaciłem w ten sposób pieniądze w piątek po południu licząc, że będzie szybciej niż przelew, a okazało się, że pięniądze pojawiły się u sprzedającego na kocie w Allegro dopiero w poniedziałek - tak jakbym zrobił zwykły przelew.

Konto Optymalne OF i PłacęZAllegro