[Pekao] Konto Przekorzystne

Data: 2018-01-29 20:41:12
Autor: xbartx
[Pekao] Konto Przekorzystne
Z tego co widzę Pekao pozazdrościło BZWBK i chyba Aliorowi i też poszło z prądem.

https://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/KontoPrzekorzystne/

Trochę słabo z bankomatami w PL ale rekompensuje to karta wielowalutowa i wypłaty z bankomatów zagranicą. Do tego zakładając teraz dają nawet jakieś bonusy dla tak zwanych wyjadaczy wisienek.

<https://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/KontoPrzekorzystne/#tab2>

Jako, że w moim mieście Citi niestety zlikwidowało swoje oddziały to tak się zastanawiam czy ich nie olać i przenieść się do Pekao, bo od czasu do czasu jakąś walutę przydałoby się przelać. Konto wydaj się ok, przeliczniki na karcie ok. Coś pominąłem?

Xenocide

Data: 2018-01-31 03:25:58
Autor: Dawid Rutkowski
[Pekao] Konto Przekorzystne
Już myślałem, że dojna zmiana (zarząd pzu nie dostał za zeszły rok premii, żeby zarząd pekao mógł dostać nieograniczone ustawą kominową - bo premie zarządu pzu były uzależnione od wprowadzenia "kominów" w pekao) wprowadza jakieś zmiany na lepsze w żubrze i będzie można potestować - ale nic nowego, wymagają 500zł wpływu i to "w jednym kawałku" oraz transakcji kartą/apką - inaczej 6zł za konto i 3zł za kartę i nawet nie ma tych 2 wypłat miesięcznie z obcych bankomatów.
Podobne warunki były tam do tej pory na koncie zwanym chyba "mobilnym"..
Zaś nazwa tego nowego tak głupia, że nawet jakby było darmowe, to bym się mocno zastanawiam nad założeniem ;P
Bonusy też marne.
Jak potrzebujesz obsługi walutowej to założ sobie kantor aliora - chyba że masz uraz - albo nie masz w okolicy również oddziału aliora (obsługa kasowa za darmo w PLN, EUR, USD, GBP), a bardzo potrzebujesz kasy.

Data: 2018-01-31 14:16:55
Autor: Zocha
[Pekao] Konto Przekorzystne
Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl>
napisał w wiadomości news:e1c0d0fc-2a74-4fd3-b09a-3c1b1ad942f0googlegroups.com...
Jak potrzebujesz obsługi walutowej to założ sobie kantor aliora - chyba że masz uraz - albo nie > masz w okolicy również oddziału aliora (obsługa kasowa za darmo w PLN, EUR, USD, GBP), a > bardzo potrzebujesz kasy.
Dlaczego miałabym mieć uraz? Mogą występować jakieś uzasadnione przyczyny? Jakie?

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-01-31 17:58:00
Autor: xbartx
[Pekao] Konto Przekorzystne
[...]

No Alior Kantor to u mnie nawet jest ale po pierwsze otwarty w godzinach 8-16, niestety a druga sprawa to tak, że jak namierzyłem inny oddział, który jest otwarty do 17tej to się okazało, że nie mają kasjera walutowego i niby prowadzą waluty ale aktualnie nie praktykują he he. W końcu się zwolniłem z pracy i zdążyłem przed 16tą do głównego oddziału i powiem, szczerze że jak widział minę Pani do której powiedziałem, że chcę wypłacić 320 $ ale tak żeby 50 $ było drobne (w sensie po 10/20) i potem jak widziałem jak przeprowadzą tą "operację 666" to nie napawa to optymizmem czy następnym razem uda mi się wypłacić jakieś waluty ;)
Alior kantor mam i używam ale chce mieć po prostu wypłaty ze wszystkich bankomatów gratis i możliwie najlepsze przeliczniki dla transakcji w walutach innych niż PLN.

Xenocide

[Pekao] Konto Przekorzystne