Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?

Data: 2009-05-14 08:34:38
Autor: Szymon
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
Czy do konta Wydajesz&Zarabiasz mogę wyrobić kartę dodatkową? Jeśli tak to ile?
Alior do swojego Konta zakupowego wydaje do 4 kart.

Czy zakładał ktoś w ostatnim czasie konto Wydajesz&Zarabiasz, a jeśli tak to czy nadal obowiązuje "nieoficjalne" zwolnienie z opłaty pod warunkiem wpływów >1000zł/mc?

Szymon

Data: 2009-05-14 13:16:37
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Szymon" <nospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gugebf$jlo$1news.dialog.net.pl...
[...]

ja zakladalem niecaly miesiac tenu i mam ten warunek w umowie.

pozdrawiam
ps.
tylko pamietaj ze jest oplata za karte miesiecznie 1,5 zl

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-14 17:27:59
Autor: Szymon
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
dzięki!

Data: 2009-05-22 14:55:14
Autor: Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
[...]

-- Pozdrawiam
Szymon

Do konta Wydajesz & Zarabiasz można wyrobić więcej niż jedną kartę płatniczą.
Regulamin konta nie przewiduje limitu ilości kart jakie mogą być wydane,
niemniej jednak Bank zastrzega sobie prawo do odmowy wydania kolejnej karty.

Jeśli chodzi o drugą część pytania, promocja zwolnienia z opłaty pod warunkiem
minimalnych miesięcznych wpływów na konto w wysokości 1000zł jest w dalszym
ciągu aktualna.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-05-22 13:03:24
Autor: Olgierd
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
Dnia Fri, 22 May 2009 14:55:14 +0200, Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
napisał(a):

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-22 07:12:55
Autor: luc
On 22 Maj, 15:03, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

Ciekawe, który następny się zapisze/odpisze? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-05-22 15:13:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.22.13.03.23rudak.org...

Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

Obecność oficjalnych reprezentantów banków na grupie może działać tylko na korzyść, nie ma się co czepiać. :)

Data: 2009-05-22 13:23:07
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 22 May 2009 15:13:32 +0200, MarekZ napisał(a):

Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

Obecność oficjalnych reprezentantów banków na grupie może działać tylko
na korzyść, nie ma się co czepiać.

Chyba że się zaraz nasłuchają czego nie trzeba.
Zresztą: czytać i uczyć się im nie zabraniam. Wyjaśniać też nie. Byle nie spamowali.

Data: 2009-05-22 16:15:41
Autor: darnok
napisał(a):

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Och, czyżby banki poznały nowy kanał sprzedaży? ;-)

To chyba ciezki zywot tu z nami beda miec ;-)
Pokutuje tu skadinand sluszna opinia ze BZWBK poza oczojebnym zielonym kolorem jest ostoja szarego PRLu z cala swoja betonowoscia ;-)
I najlepiej omijac go szerokim lukiem :)

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-22 15:33:50
Autor: Maverick
napisał(a):

[...]

E tam, ja z konta powyzej jestem zadowolony i mi odpowiada - cash back, koszt tylko 1,5 , do tego calkiem fajny online. A ze z depozytow/kredytow u nich nie korzystam to inna sprawa.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-22 20:15:04
Autor: Szymon
[...]

W międzyczasie dowiedziałem się, że jednak nie każdy oddział tę promocję stosuje. Np. Oddział 1 w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka nie i jak mi powiedziano - tylko nowe placówki tę promocję mają. Na szczęście Oddział 2 w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej miał, ale... doradca poinformował mnie, że aby skorzystać z tej promocji nie można posiadać innego konta osobistego w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Zaproponowano mi konto wspólne z osobą, która nie miała do tej pory produktów tego segmentu w BZ WBK. I dziś w Gdańsku stałem się posiadaczem konta Wydajesz&Zarabiasz. Mam dziwnego współposiadacza - nie podpisywał on żadnego dokumentu, a jedynie okazał dowód. Podobno... jest dopisany :-) Generalnie wesoło, no ale konto jest i działa. Oby nie było 7zł opłaty (mam w umowie, że nie ma być, choć umowa jest na mnie) i oby z kartą było wszystko OK - PIN do niej już dostałem ;-))

Generalnie - jeśli ktoś zamierza korzystać z BZ WBK to odrobina cierpliwości nie zaszkodzi i czasami trzeba pouczyć pracownika o ofercie jaką posiada, ale nie jest źle.

Data: 2009-05-23 12:23:55
Autor: blad
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
Użytkownik "Szymon"
[...]

nie mozna bylo miec w ost. 12 mies. konta osobistego w BZWBK czy w ogóle?

jak mozna miec obcego wspolposiadacza konta, i to dziwnego
- w życiu bym się na cos takiego nie zgodzil. To mi pachnie jakims szwindlem
*** blad ***

Data: 2009-05-23 13:06:59
Autor: Szymon
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
nie mozna bylo miec w ost. 12 mies. konta osobistego w BZWBK czy w ogóle?

W ostatnich 12 miesiącach.

jak mozna miec obcego wspolposiadacza konta, i to dziwnego
- w życiu bym się na cos takiego nie zgodzil. To mi pachnie jakims szwindlem

To proste. Nie każdy związek dwojga ludzi musi być przypieczętowany przed ołtarzem. Z punktu widzenia prawa bankowego (i nie tylko), osoby żyjące w konkubinacie są sobie obce. Czy teraz jasne, proszę księdza? ;-))

Data: 2009-05-25 20:57:15
Autor: blad
[...]

to co innego, z postu zrozumialem ze to jakis obcy wspolposiadacz,
również dla ciebie
*** blad ***

Data: 2009-05-26 09:18:19
Autor: Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
> [...]

Generalnie - jeśli ktoś zamierza korzystać z BZ WBK to odrobina cierpliwości nie zaszkodzi i czasami trzeba pouczyć pracownika o ofercie jaką posiada, ale nie jest źle.
Od maja 2009 promocja dotyczy wszystkich placówek Banku Zachodniego WBK. Prosimy
jednak pamiętać, że z promocji mogą skorzystać osoby, które w okresie ostatnich
12 miesięcy poprzedzających dzień otwarcia konta nie posiadali jakiegokolwiek
innego konta osobistego prowadzonego w złotych w BZ WBK. O więcej szczegółów
prosimy pytać w placówkach naszego Banku.

Data: 2009-05-29 17:09:22
Autor: Marzena_33
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?

dwa m-ce temu załozyłam to konto własnie dlatego, iż miało być darmowe przy wpływach min 1000zł. Niestety, kiedy  kilka dni pożniej poszłam założyć w oddziale, okazało się, że jest płatne. Potem wyczytałam , że to była promocja, jak ktoś założy konto przez internet. Zapytałam się więc  oddziale, czy teraz mam zlikwidować konto i na nowo założyć , aby miec darmowo, ale Pani tylko sie uśmiechnęła i powiedziała, że jak będę płAcić kartą, to opłata sie wyrówna z zyskiem.... szkoda, że tak wyszło, że obsŁuga nie powiedziała, iż musze założyć konto przez internet, aby było darmowe... AŻ TYLE KARTA NIE PŁACE, ABY JESZCZE ZAROBIĆ, ...MUSZĘ ZAMNKĄC TERAZ RACHUNEK  i przejśc do innego banku, gdzie prowadzenie jest za darmo i przelewy tez...

Data: 2009-05-29 19:22:33
Autor: Szymon
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
Promocja tego konta była, ale bodaj do końca kwietnia. W istocie trzeba było przez Internet je otworzyć. Natomiast promocja wpływów >1000 jest nadal, można otworzyć w oddziale. Stosowny punkt o zniesieniu opłaty jest wpisywany w umowę dot. konta.

Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?