Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?

Data: 2009-05-14 13:16:37
Autor: wspolna-flaszka.pl
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?

Użytkownik "Szymon" <nospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gugebf$jlo$1news.dialog.net.pl...
Czy do konta Wydajesz&Zarabiasz mogę wyrobić kartę dodatkową? Jeśli tak to ile?
Alior do swojego Konta zakupowego wydaje do 4 kart.

Czy zakładał ktoś w ostatnim czasie konto Wydajesz&Zarabiasz, a jeśli tak to czy nadal obowiązuje "nieoficjalne" zwolnienie z opłaty pod warunkiem wpływów >1000zł/mc?

ja zakladalem niecaly miesiac tenu i mam ten warunek w umowie.

pozdrawiam
ps.
tylko pamietaj ze jest oplata za karte miesiecznie 1,5 zl

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-14 17:27:59
Autor: Szymon
Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
dzięki!

Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?