Konto(a) w Eurobank - haczyki ?

Data: 2009-10-30 10:46:45
Autor: J_K_K
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
Konto on-line + rachunek oszczędnościowy.
Czy oprócz 800 PLN przez 24h na pierwszym ww.,
są w praktyce jeszcze jakieś inne haczyki ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-30 10:52:49
Autor: Robert Wicik
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hcecl6$kgc$1aioe.org...
Konto on-line + rachunek oszczędnościowy.
Czy oprócz 800 PLN przez 24h na pierwszym ww.,
są w praktyce jeszcze jakieś inne haczyki ?

Zamiast tych wpływów miesięcznych, może być zdaje się 10000zł depozytu.
Token GSM nawet sprawnie działa. Trzeba tylko pamiętać o poprawnym podaniu pinu do niego, by nie zablokować sobie konta - token nie informuje o złym PINie, ale podaje wtedy złe dane do logowania.
Czasem trzeba kilka razy kliknąć w konta, aby uzyskać aktualne saldo po zalogowaniu.

Data: 2009-10-30 07:04:43
Autor: schliesky
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
On 30 Paź, 10:52, "Robert Wicik" <rwi...@nsp.poczta.onet.pl> wrote:
Token GSM nawet sprawnie działa. Trzeba tylko pamiętać o poprawnym podaniu
pinu do niego, by nie zablokować sobie konta - token nie informuje o złym
PINie, ale podaje wtedy złe dane do logowania.

Wow, nawet nie wiedziałem, że to w ten sposób działa, musiałem
sprawdzić. Jakbym się pomylił to na bank próbowałbym się zalogować do
oporu, do głowy by mi nie przyszło, że to z powodu złego pinu do
tokenu. Dzięki za info.

Co nimi kierowało? Niby jest to bardziej bezpieczne, bo pin nie musi
być zapisany w aplikacji, ale bez przesady nie tak łatwo wyciągnąć
zapisany pin z telefonu, a jest jeszcze hasło..

Pzdr. Schliesky

Data: 2009-10-30 19:40:59
Autor: MarcinF
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
schliesky wrote:

Co nimi kierowało? Niby jest to bardziej bezpieczne, bo pin nie musi
być zapisany w aplikacji

po pierwsze jesli aplikacja tokena nie jest swiadoma pinu to
praktycznie nie da sie go odgadnac przy jej pomocy

po drugie pin kontrolowany jest centralnie co ulatwia
jego zmiane i zarzadzanie politykami blokowania dostepu
przy podaniu nieprawidlowego pinu

gdyby np. token blokowal sie po 3 nieprawidlowych
pinach to jak go odblokowac ? znacznie prosciej
zrobic to komus w banku przy pomocy kilku klikniec

Data: 2009-10-31 15:24:11
Autor: schliesky
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
On 30 Paź, 19:40, MarcinF <ma...@interia.pl> wrote:
schliesky wrote:
> Co nimi kierowało? Niby jest to bardziej bezpieczne, bo pin nie musi
> być zapisany w aplikacji

po pierwsze jesli aplikacja tokena nie jest swiadoma pinu to
praktycznie nie da sie go odgadnac przy jej pomocy

Oczywiste.

po drugie pin kontrolowany jest centralnie co ulatwia
jego zmiane i zarzadzanie politykami blokowania dostepu
przy podaniu nieprawidlowego pinu

Nie bardzo rozumiem co masz na myśli z tym "centralnym kontrolowaniem
pinu"? Token EB nie łączy się z siecią!

Data: 2009-10-31 23:33:35
Autor: MarcinF
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
schliesky wrote:

Nie bardzo rozumiem co masz na myśli z tym "centralnym kontrolowaniem
pinu"?

kontrola pinu na poziomie systemu banku, a nie tokenow

Token EB nie łączy się z siecią!

masz racje, ale nie musisz krzyczec :)

Data: 2009-11-01 14:05:51
Autor: schliesky
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
On 31 Paź, 23:33, MarcinF <ma...@interia.pl> wrote:
> Token EB nie łączy się z siecią!

masz racje, ale nie musisz krzyczec :)

Ok, przepraszam :-)

Data: 2009-11-01 23:10:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?

"schliesky" 0902b784-3f5a-494f-917e-e60267d6da9b@j19g2000yqk.googlegroups.com

masz racje, ale nie musisz krzyczec :)

: Ok, przepraszam :-)

IMO możesz krzyczeć, ale nie o tej porze -- było po 11 w nocy. ;)

Data: 2009-11-01 00:04:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?

"schliesky" 55605329-e41b-49df-a07c-c01341786761@k19g2000yqc.googlegroups.com

: Nie bardzo rozumiem co masz na myśli z tym "centralnym kontrolowaniem
: pinu"? Token EB nie łączy się z siecią!

Czyli bardzo nie rozumiesz. ;)

Data: 2009-10-31 19:08:06
Autor: Gosc
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
Owszem jest haczyk.
Ostatnio co miesiąc spada oprocentowanie kont.
Patrząc na powtarzalność tego procederu na 90% jestem pewien, że w listopadzie znów spadnie oprocentowanie.

Data: 2009-10-31 19:43:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?

"Gosc" hchue3$qji$1@news.task.gda.pl

Ostatnio co miesiąc spada oprocentowanie kont.
Patrząc na powtarzalność tego procederu na 90% jestem pewien, że w listopadzie znów spadnie oprocentowanie.

Groszowa sprawa. ;) Półgroszowa. ;)
Tak to (za sprawą belek, ale nie tych, do których przybito
Longinusa) wysiłek Polaków idzie nie na współpracę, nie na
dialogi (choćby i tylko na 4 nogi) nie na kopulowanie, ale
na walczenie wzajemne i wyrywanie sobie wszystkiego... :)

Klienci rozkładają szmal tak, aby mieć pół grosza odsetek
dziennie, Eurobank co jakiś czas zmniejsza opromilowanie,
aby zaoszczędzić, gdy klient zagapi się lub po prostu nie
zdąży na czas...

Stawiam na to, że za jakiś czas EB podniesie opromilowanie,
aby zabrać klientów odpływających do Grecji...

Data: 2009-11-02 15:28:11
Autor: Gosc
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?
Wygląda, że miałem racje. Oprocentowanie w dół.

Data: 2009-11-02 16:34:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto(a) w Eurobank - haczyki ?

"Gosc" hcmq9t$spe$1@news.task.gda.pl

Wygląda, że miałem racje. Oprocentowanie w dół.

A potrafisz przewidzieć i dzień, i nowe opromilowanie, tak aby wszystko zautomatyzować?

Jeszcze gdyby tak napisać jakimś cudem jakieś skrypty uniwersalne... Dla każdego?
Tak, pamiętam -- KingSajz dla każdego. ;)

Bez tego -- trzeba się trudzić przy zarabianiu pieniędzy... :)

Jak to śpiewał pewien Marek (Grechuta) o obrazie, na którym kobita niesie
na głowie chleb... I tłumaczy ten obraz -- przedstawia on chleb powszedni
(czyli troski codzienne) jaki ma ,,na głowie'' :) przeciętny człowiek...

Tak, wiem... Rozumiem... Mylą się dla mnie grupy... :)
Toż to na fotograficznej grupie (pl.rec.foto.cyfrowa) tłumaczę ludziom, że obraz
(zdjęcie czy poemat) musi coś zawierać -- jakąś treść. Że sama technika (choćby
i najdoskonalsza -- ostre jak żyletka po goleniu zdjęcie, bez winietowania -- tego
znanego z autostrad i bez innych aberracji czy masturbacji, nie... bez dystorsji;
cholera -- wszystko mi plącze się i myli... do masturbacji służą zużyte karty
kredytowe BZ WBK, nie bezbłędne fotografie) jest bezwartościowe, jeśli niczego
nie zawiera w swej treści. :) Technika jest ważna, ale to tylko oprawka, naczynie...

Ale co ja na to poradzę... Mam swoje lata... Nic więc dziwnego, że to i owo mi płacze się...
Z kolei na tamtej (fotograficznej) grupie przez inną pomyłkę piszę o Orfeuszu, który zabiera
(z pomocą piosenki Kaczmarskiego -- taki to Orfeusz, że nawet swojego tekstu nie pisze, lecz
podpiera się cudzym) czytelnika na kamienno-betonowy falochron opisany na pl.rec.ascii-art,
aby wyjaśnić ból :) oraz odpowiedzieć na pytania -- dlaczego śmierci pod Jeżewem ciągle
mu/Orfeuszowi mało i mało... i dlaczego pracujące poprawnie kolano woła pomstę do nieba,
tłukąc miłosiernie prawników odwieszających pracę ortopedy na dwuletnim haku... :)

Konto(a) w Eurobank - haczyki ?