Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym

Data: 2018-02-16 04:02:09
Autor: Dawid Rutkowski
Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
Hmm, nie wiem, czy mi się źle nie kołacze, ale w mille dla konta 360 jest - albo było - tak, że nie można mieć tego konta bez karty.
Choć to nie aż tak duży problem - para konto+karta (a być może nawet na trzeciego jeszcze wszystkie bezpłatne bankomaty) za 0zł jest przy wpływie min. 1k i jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie.
Ale czy nie lepiej mieć KK, która jest bezpłatna przy 5 pyknięciach na miesiąc i jeszcze daje zniżki u partnerów?
Jak nie impresja (bo to kobieca) to może być alfa (o ile też ma opcję tego ubezpieczenia za 5zł) ;P

Data: 2018-02-18 12:49:17
Autor: xbartx
[...]

KK mi do niczego niepotrzebna i tylko problem z tymi 5 pyknięcami i już wolę to jedno pyknięcie na debetowej. Ostatnio korzystam głównie z gotówki i bardzo mi to odpowiada.
Co do moich przygód z ubezpieczeniem medycznym to korzystałem kilka raz w mille dla siebie i z dwa trzy razy dla innych osób i działało zawsze tak samo i w zasadzie bez problemu. Telefon na infolinie, że potrzebuję lekarza bla bla krótko opisywałem co mi jest, oddzwaniają po jakimś czasie, że lekarz będzie o tej i o tej - no zero problemu. W porównaniu z tym co dostałem jak się ostatnio przeszedłem po przechodniach to stwierdzam, że 5 zł to jak za darmo :)
Korzystałem też kiedyś z Aliora i też nie było problemu. Z tego co widzę to Alior chyba dalej coś takiego mam, więc muszę się przyglądnąć. Z tego co pamiętam w mille za 5 zł/m-c są 4 wizyty na rok a w Alior chyba 2 wizyty ale tam jest to w ramach konta. Ja w sumie i tak potrzebuję raz na 2-3 lata, więc styka i to i to. Z tego co jeszcze zobaczyłem getin ma też taki pakiet za 6zł/m-c, więc pewnie jakieś inne banki też coś mają.
Acha mi chodzi oczywiście o zwykłego lekarza co by po prostu to L4 dostać bez problemu i tyle.

Xenocide

Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym