Konto bez Kantow - nazwa traci na znaczeniu

Data: 2013-11-16 08:49:37
Autor: msawic
Konto bez Kantow - nazwa traci na znaczeniu
Do niedawna byłem zadowolony z tego "Konta bez Kantów".
Od sierpnia moja premia KBK jest regularnie naliczana źle. Co miesiąc składałem reklamację i za każdym razem była uwzględniana, ale ileż można?
Mam już tego dość. :-/ Sprawdzaliście, czy Wasze premie są dobrze obliczone?

M.

Konto bez Kantow - nazwa traci na znaczeniu