"Konto bez kantów - pro¶ba o opinię

Data: 2010-09-10 00:15:32
Autor: a.czepita
"Konto bez kantów - pro¶ba o opinię
Witam, natknęłam się ostatnio na reklamę nowego konta w BO¦ - "konto
bez kantów". I zaintrygowała mnie jedna rzecz - konto to podobno
pozwala na zarabianie pieniędzy. Za każdy zrealizowany przelew bank
premiuje nas 1 zł. To samo ze ze zleceniami stałymi. Macie jakie¶
opnie o tym koncie, Bo przyznam, że zaczynam sie zastanawiać czy nie
założyć tam konta ale wołałabym wczęsniej usłyszeć opinię innych.

Data: 2010-09-10 09:46:41
Autor: sebakrk
W dniu 2010-09-10 09:15, a.czepita@vanguardpr.pl pisze:
[...]

Było kilkana¶cie postów wyżej

Data: 2010-09-10 13:41:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Konto bez kantów - pro¶ba o opinię

<a.czepita@vanguardpr.pl> b3b34c97-0c92-45d1-96cf-f954189e1edc@a11g2000vbn.googlegroups.com

Konto bez kantów? Kradn± na okr±gło? (stale)
A może ,,ciekły kryształ'' z kantowaniem na okr±gło. ;)

Nie znam BO¦ -- raz tam byłem i to mi starczyło. :)
Nie mam opinii. :)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-10 14:49:28
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
"Konto bez kantów - prośba o opinię
a.czepita@vanguardpr.pl pisze:

Witam, natknęłam się ostatnio na reklamę nowego konta w BOŚ - "konto
bez kantów". I zaintrygowała mnie jedna rzecz - konto to podobno
pozwala na zarabianie pieniędzy. Za każdy zrealizowany przelew bank
premiuje nas 1 zł. To samo ze ze zleceniami stałymi. Macie jakieś
opnie o tym koncie, Bo przyznam, że zaczynam sie zastanawiać czy nie
założyć tam konta ale wołałabym wczęsniej usłyszeć opinię innych.

Zapomnij...

--
MiCHA

"Konto bez kantów - pro¶ba o opinię