Konto bez opłat w "marmurkowym" banku

Data: 2011-06-14 10:38:36
Autor: Piotr
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
Jakie konto wybrać, aby było bez opłat (i najlepiej choć trochę oprocentowane) przy założeniach:
- stałe wpływy z tytułu emerytury w przedziale 1500-2000PLN/miesiąc
- konieczne bezprowizyjne wypłaty gotówki w placówce
- brak warunków co do ilości/kwoty transakcji bezgotówkowych (ewentualna debetówka będzie "martwa", posiadacz konta jest niereformowalnym przeciwnikiem płacenia kartą)
- koszt przelewów nieistotny
- jako opcja: podglÄ…d stanu konta przez internet.
- może być z dodatkowym kontem oszczędnościowym (do trzymania kilkunastu kPLN)

Póki co ze spełniających warunki znalazłem eurobankowe konto online bez karty, jest coś lepszego?

Ewentualnie opcja z kontem wspólnym dla dwóch osób, warunki jak powyżej z tą różnicą że:
- suma wpływów wzrosła by do ok. 3000PLN
- do konta mogła by być jedna karta debetowa do wypłat gotówkowych, obsługiwana w jakiejś dużej sieci bankomatów typu spółdzielcze czy pko.

pozdrawiam

Data: 2011-06-14 02:09:25
Autor: Krzysiek
Konto bez op³at w "marmurkowym" banku
On 14 Cze, 10:38, Piotr <y...@zapomnialem.ru> wrote:

Póki co ze spe³niaj±cych warunki znalaz³em eurobankowe konto online bez
karty, jest co¶ lepszego?

jak bez karty to mo¿e te¿ Alior.
W³a¶ciwie mo¿na kierowaæ siê tym, który bank me lepiej zlokalizowane
oddzia³y.

W Aliorze bêdzie lokata nocna na tym samym rachunku 2% z dzienn±
kapitalizacj± (na razie to nie jest wada).

Data: 2011-06-14 11:14:40
Autor: ania
Konto bez op³at w "marmurkowym" banku
W³a¶ciwie mo¿na kierowaæ siê tym, który bank me lepiej zlokalizowane
oddzia³y.

polecam VW, atrakcyjne polonczenie internetowego z DARMOW¡ ods³uga w odzaia³ach/le

jk

Data: 2011-06-14 11:49:57
Autor: W³odziu
Konto bez op³at w "marmurkowym" banku

U¿ytkownik "ania" <ania696969@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:it78v6$nne$1news.onet.pl...
> [...]
oddzia³y.

polecam VW, atrakcyjne polonczenie internetowego z DARMOW¡ ods³uga w odzaia³ach/le

Ja VW Banku nie polecam!!

Oszukali mnie tam ostatnio na znaczn± dla mnie kwotê. W oddziale obiecywali wszystko "za darmo" a jednak nie by³o.

Data: 2011-06-14 18:00:08
Autor: Titus Atomicus
Konto bez op³at w "marmurkowym" ban ku
In article <1308044858.190364@d1.icnet>,
 "W³odziu" <wlodek.wichura@wp.pl> wrote:

Oszukali mnie tam ostatnio na znaczn± dla mnie kwotê. W oddziale obiecywali wszystko "za darmo" a jednak nie by³o.

Moglbys cos blizej napisac o okolicznosciach?

Bo ja tez polecam VW, z tym ze oddzial marmurkowy maja tylko jeden (chyba w calej Polsce).

TA

Data: 2011-06-14 03:09:20
Autor: ls
Konto bez op³at w "marmurkowym" banku
On 14 Cze, 09:38, Piotr <y...@zapomnialem.ru> wrote:
Jakie konto wybraæ, aby by³o bez op³at (i najlepiej choæ trochê
oprocentowane) przy za³o¿eniach:
- sta³e wp³ywy z tytu³u emerytury w przedziale 1500-2000PLN/miesi±c
- konieczne bezprowizyjne wyp³aty gotówki w placówce
- brak warunków co do ilo¶ci/kwoty transakcji bezgotówkowych (ewentualna
debetówka bêdzie "martwa", posiadacz konta jest niereformowalnym
przeciwnikiem p³acenia kart±)
- koszt przelewów nieistotny
- jako opcja: podgl±d stanu konta przez internet.
- mo¿e byæ z dodatkowym kontem oszczêdno¶ciowym (do trzymania kilkunastu
kPLN)

Rozpoznaj Citi - ja mam pakiet: Citi direct + karta debetowa + karta
kredytowa.
Przy warunku, jakim jest wpyw pensji na konto, wszystko powyzej jest
darmowe.
Karta debetowa mozna bezprowizyjnie wyplacac kaske ze wszystkich
bankomatow w Polsce.
Karta kredytowa mozna oplacac rachunki (czynsz, prad itp.).
Brak jest jakichkolwiek, poza pensja, warunkow darmowosci konta i
kart.
Nie ma tez obowiazku uzywania debetowki, ani kredytowki, jak ktos nie
ma ochoty.
Taki pakiet spelnia podane przez Ciebie warunki, poza:
- 0% na koncie Direct (mozna zalozyc rachunek oszczednosciowy, ale %
jest marny),
- nie wiem, jak jest z wyplata gotowki w placowce, bo nigdy tego nie
robilem - tu musisz doczytac w TOiP.
--
pozdr.
ls

Data: 2011-06-14 11:45:43
Autor: zlotowinfo
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
pekao sa, konto internetowe
pkobp oszczednosciowe, jesli wyplata tylko raz na miesiac

Data: 2011-06-14 11:58:07
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-14 11:45, zlotowinfo pisze:
pekao sa, konto internetowe
pkobp oszczednosciowe, jesli wyplata tylko raz na miesiac

Tu właśnie chodzi o jakąś lepszą alternatywę dla PKO BP. Przynajmniej z mniejszymi kolejkami w oddziałach ;)

pozdrawiam

Data: 2011-06-14 10:47:30
Autor: Michal Tyrala
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
On Tue, 14 Jun 2011 11:58:07 +0200, Piotr wrote:
 Tu w³a¶nie chodzi o jak±¶ lepsz± alternatywê dla PKO BP. Przynajmniej z  mniejszymi kolejkami w oddzia³ach ;)

Nestor Pocztowego? Karta chyba kosztuje, ile -- nie wiem, bo nie bralem. Z tymi kolejkami to roznie, ale kase 2x w miesiacu mozna kazac przyniesc
listonoszowi.

Wlasciwie wyszedlem z podobnych warunkow jak Ty i Mama siê juz powoli
oswaja z Nestorem ;)

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-14 17:23:52
Autor: Michal Jankowski
Piotr <yyy@zapomnialem.ru> writes:

Tu w³a¶nie chodzi o jak±¶ lepsz± alternatywê dla PKO BP. Przynajmniej
z mniejszymi kolejkami w oddzia³ach ;)

Co to znaczy mniejszymi i jakie masz w tym PKO kolejki u siebie? W
Warszawie w godzinach 'emeryckich' to s± w oddzia³ach pojedynczy
klienci... Nawet po po³udniu kolejka nie przekracza 2-3 osób na
okienko. Akurat takie rzeczy to siê bardzo zmieni³y...

  MJ

Data: 2011-06-14 17:38:00
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-14 17:23, Michal Jankowski pisze:

[...]

Na prowincji zosta³o po staremu ;) tzn. i po kilkadziesi±t minut mo¿na w kolejce postaæ.

pozdrawiam

Data: 2011-06-14 12:42:19
Autor: zlotowinfo
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
nie łatwiej dać listę bankow na miejscu i się dobierze optymalne?

Data: 2011-06-14 13:06:52
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-14 12:42, zlotowinfo pisze:
nie łatwiej dać listę bankow na miejscu i się dobierze optymalne?

Praktycznie wszystkie większe banki w okolicy są: Eurobank, Lukas, PKO BP, PKO SA, Citi, Millenium, ING, Nordea, Invest Bank, BZWBK, Polbank, BPH, placówka partnerska Meritum, Kredyt Bank, do tego lokalny spółdzielczy i SKOKi.

pozdrawiam

Data: 2011-06-14 13:24:07
Autor: Q
[...]

Niestety sporo z nich nie spelnia warunkow postawionych przez Piotra,
np.: Polbank i PKO BP.

Data: 2011-06-14 14:09:07
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-14 13:24, Q pisze:

Niestety sporo z nich nie spelnia warunkow postawionych przez Piotra,
np.: Polbank i PKO BP.

Z tego co się przyjrzałem to większość z nich nie warunków nie spełnia.

Data: 2011-06-14 17:25:22
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Piotr" <yyy@zapomnialem.ru> napisał w wiadomości news:it7fc9$2nvn$1news2.ipartners.pl...
[...]

eurobank - przelewy internetowe tylko do zaufanych, inaczej posrany token
pamiętaj by z ko przelac na ror przed wyplata
z ko mozna tylko raz na miesiac bez oplat

polbank - przelewy internetowe smsem, tylko cos tam namotali z zasadami

Data: 2011-06-14 17:28:18
Autor: Piotr
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
Przelewy akurat nie sÄ… potrzebne.

pozdrawiam

Data: 2011-06-14 18:02:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Piotr" <yyy@zapomnialem.ru> napisał w wiadomości news:it7ume$2vho$1news2.ipartners.pl...
Przelewy akurat nie sÄ… potrzebne.

chcesz trzymac na ko, więc przelewy są potrzebne
w siedzibie eurobanku zrobia ci bez oplat z ko na ror
pamietaj by nie wyplacac bezposrednio z ko wiecej niz raz w miesiacu

z polbankiem może być gorzej

Data: 2011-06-14 13:22:06
Autor: Q
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
Jakie konto wybrać, aby było bez opłat (i najlepiej choć trochę oprocentowane) przy założeniach:

Moze dbNET (0%) bez karty* + dbOszczednosciowe 24h (4.09%)?
*upewnij sie jeszcze czy da sie miec to konto bez karty

Data: 2011-06-14 13:55:03
Autor: RPC5JHG
Q wrote:
Jakie konto wybrać, aby było bez opłat (i najlepiej choć trochę oprocentowane) przy założeniach:

Moze dbNET (0%) bez karty* + dbOszczednosciowe 24h (4.09%)?
*upewnij sie jeszcze czy da sie miec to konto bez karty

Ciekawa sprawa, tez bylbym zainteresowany tym kontem bez karty.

Data: 2011-06-14 14:08:07
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-14 13:55, RPC5JHG pisze:

Moze dbNET (0%) bez karty* + dbOszczednosciowe 24h (4.09%)?
*upewnij sie jeszcze czy da sie miec to konto bez karty

Ciekawa sprawa, tez bylbym zainteresowany tym kontem bez karty.

Chyba da się. Tylko zastanawia mnie, po co? Akurat dbNETu też używam i jak dla mnie to karta jest główną zaletą tego konta.

pozdrawiam

Data: 2011-06-14 22:24:30
Autor: Q
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
Chyba da się. Tylko zastanawia mnie, po co? Akurat dbNETu też używam i jak dla mnie to karta jest główną zaletą tego konta.

Dokladnie - karta jest najwieksza zaleta tego konta,
ale nieuzywana generuje 5zl "strat" co miesiac.
Najlepiej przekonac do uzywania karty :).

Konto bez opłat w "marmurkowym" banku