Konto bez oplat.

Data: 2014-12-23 15:24:12
Autor: jakdorobic.com
Konto bez oplat.
DB: 5 zł za kartę, jeżeli nie zrobisz obrotu 200 zł
VW: opłata za wypł±tę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł
Ta druga opłata to kuriozum, zazwyczaj z dziury wyci±ga się 50-100 zł

jakdorobic.com

Data: 2014-12-25 22:46:26
Autor: Titus Atomicus
Konto bez oplat.
In article <a58a9606-727d-4dd2-ba35-bc964b251a14@googlegroups.com>,
 "jakdorobic.com" <jakdorobic1@gmail.com> wrote:

VW: opłata za wypł±tę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł
Ta druga opłata to kuriozum, zazwyczaj z dziury wyci±ga się 50-100 zł
E, 1,5zl to symboliczna oplata. Za to od 400zl jest za darmo we WSZYSTKICH bankomatach.
Ja do wyplat ponizej 400 (darmowe w euronecie) mam zawsze troche na koncie w innym banku.
--
TA

Data: 2014-12-26 11:38:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto bez oplat.

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-F68BD4.22462525122014@node2.news.atman.pl

VW: opłata za wypł±tę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł
Ta druga opłata to kuriozum, zazwyczaj z dziury wyci±ga się 50-100 zł

E, 1,5zl to symboliczna oplata.

3 szklanki mleka.
Za 5 wypłat + 50 groszy -- skórzane rękawiczki z wełnian± wy¶ciółk±. :)

  1.5/50=0,03  3% to niemal oficjalny wzrost PKB w RP

Na oko (bo Bóg mi sk±pi ;) w chlebie powszednim) ćwierć kilograma chleba.

Ile czasu kasjerce zajmie taka wypłata?
Ile kosztuje kasjerka? (lokal, elektryczno¶ć, pensja itd.)

IMO 1.5 za wypłatę 50 pln to Ľdzierstwo. :)

Ale pamiętam, że zapłaciłem 5 plnów za pobór
w bankomacie -- potrzebowałem 25 na opłacenie
noclegu. Kilka miesięcy póĽniej mogłem w tej
miejscowo¶ci pobierać za free w ,,dziennych'' godzinach.

Data: 2014-12-25 23:27:37
Autor: Akarm
Konto bez oplat.
W dniu 2014-12-24 o 00:24, jakdorobic.com pisze:
DB: 5 zł za kartę, jeżeli nie zrobisz obrotu 200 zł

Nie muszę robić i nie robię obrotu kart±. I nic nie płacę, bez żadnych warunków. Ani za kartę, ani za konto. Karta z Einsteinem.

VW: opłata za wypł±tę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł

Nic się nie płaci za konto ani za korzystanie z karty. Bez żadnych warunków.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2014-12-26 08:05:31
Autor: Dominik & Co
Konto bez oplat.
Dnia 25.12.2014 Akarm <akarm@wp.pl> napisał/a:>

Nie muszę robić i nie robię obrotu kartą. I nic nie płacę, bez żadnych warunków. Ani za kartę, ani za konto. Karta z Einsteinem.

Czyli z konkretnej promocji. TeĹĽ mam, tyle ĹĽe KK. Poza promocjÄ… warunki standardowe.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2014-12-26 12:19:38
Autor: Akarm
Konto bez oplat.
W dniu 2014-12-26 o 09:05, Dominik & Co pisze:
Karta z Einsteinem.

Czyli z konkretnej promocji.

Oczywiście. Promocja trwa już dość długo. Janek pytał o konto z kartę bez opłat i dbNET z kartą dożywotnio bezpłatną ten warunek spełnia, prawda?

Poza promocjÄ… warunki standardowe.

Wydaje mi się, że w większości ofert bezpłatnych możesz sobie założyć konto również z kartą płatną. Jeśli to od klienta zależy, którą kartę kartę: płatną czy bezpłatną weźmie, to przecież nie jest złe.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2014-12-26 21:46:29
Autor: Dominik & Co
Konto bez oplat.
Dnia 26.12.2014 Akarm <akarm@wp.pl> napisał/a:
W dniu 2014-12-26 o 09:05, Dominik & Co pisze:
Karta z Einsteinem.

Czyli z konkretnej promocji.

Oczywiście. Promocja trwa już dość długo. Janek pytał o konto z kartę

Jeśli trwa to OK. Wydawało mi się, że była ograniczona w czasie tak jak KK.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2014-12-29 13:57:47
Autor: as
Konto bez oplat.
Karta z Einsteinem.

Czyli z konkretnej promocji.

Oczywiście. Promocja trwa już dość długo. Janek pytał o konto z kartę

Jeśli trwa to OK. Wydawało mi się, że była ograniczona w czasie tak jak KK.

W internecie znalazłem info, ze promocja miała trwać od 13 marca do 15 maja 2014.
Na oficjalnej stronie:
http://www.kartaiq.pl
nie ma nic o promocji (może jest nieoficjalna..), a rozwinięcie informacji o karcie debetowej (z Einsteinem) za 0zł daje dymek o treści:
"Opłata za obsługę karty 5 zł z rabatem w wysokości 5 zł, który przysługuje w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w ciągu miesiąca kalendarzowego. Wypłata w bankomacie nie jest transakcją bezgotówkową."

Data: 2014-12-31 18:28:49
Autor: Akarm
Konto bez oplat.
W dniu 2014-12-29 o 13:57, as pisze:
Karta z Einsteinem.

W internecie znalazłem info, ze promocja miała trwać od 13 marca do 15

"Opłata za obsługę karty 5 zł

Muszę się przyznać, że nie zwróciłem na to uwagi. Mea culpa.
Dziękuję.
I przepraszam wszystkich, których mogłem wprowadzić w bł±d.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2014-12-29 13:25:35
Autor: as
Konto bez oplat.
VW: opłata za wypł±tę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł

Nic się nie płaci za konto ani za korzystanie z karty. Bez żadnych warunków.

A ile płacisz za wypłatę z bankomatu kart± Visa Electron kwoty mniejszej niż 400zł? W tabeli opłat na stronie banku pisze że 1,50zł.

Data: 2014-12-31 18:48:36
Autor: Akarm
Konto bez oplat.
W dniu 2014-12-29 o 13:25, as pisze:
VW: opłata za wypł±tę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł

Nic się nie płaci za konto ani za korzystanie z karty. Bez żadnych
warunków.
ie interesuje mnie to, podobnie jak nie interesuje m nie, ile kosztuje niedozwolony debet
A ile płacisz za wypłatę z bankomatu

Nie wiem. Nie interesuje mnie również, ile kosztuje niedozwolony debet w każdym z bezpłatnych kont. Albowiem i tu, i tu nic się nie płaci ani za konto, ani za kartę.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Konto bez oplat.