Konto bez opłat w "marmurkowym" banku

Data: 2011-06-14 02:09:25
Autor: Krzysiek
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
On 14 Cze, 10:38, Piotr <y...@zapomnialem.ru> wrote:

Póki co ze spełniających warunki znalazłem eurobankowe konto online bez
karty, jest coś lepszego?

jak bez karty to może też Alior.
Właściwie można kierować się tym, który bank me lepiej zlokalizowane
oddziały.

W Aliorze będzie lokata nocna na tym samym rachunku 2% z dzienną
kapitalizacją (na razie to nie jest wada).

Data: 2011-06-14 11:14:40
Autor: ania
Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
Właściwie można kierować się tym, który bank me lepiej zlokalizowane
oddziały.

polecam VW, atrakcyjne polonczenie internetowego z DARMOWĄ odsługa w odzaiałach/le

jk

Data: 2011-06-14 11:49:57
Autor: Włodziu

Użytkownik "ania" <ania696969@wp.pl> napisał w wiadomości news:it78v6$nne$1news.onet.pl...
> [...]
oddziały.

polecam VW, atrakcyjne polonczenie internetowego z DARMOWĄ odsługa w odzaiałach/le

Ja VW Banku nie polecam!!

Oszukali mnie tam ostatnio na znaczną dla mnie kwotę. W oddziale obiecywali wszystko "za darmo" a jednak nie było.

Data: 2011-06-14 18:00:08
Autor: Titus Atomicus
Konto bez opłat w "marmurkowym" ban ku
In article <1308044858.190364@d1.icnet>,
 "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> wrote:

Oszukali mnie tam ostatnio na znaczną dla mnie kwotę. W oddziale obiecywali wszystko "za darmo" a jednak nie było.

Moglbys cos blizej napisac o okolicznosciach?

Bo ja tez polecam VW, z tym ze oddzial marmurkowy maja tylko jeden (chyba w calej Polsce).

TA

Konto bez opłat w "marmurkowym" banku