Konto dla 75-latka.

Data: 2010-09-14 19:45:53
Autor: wiatrak
Konto dla 75-latka.
Sąsiadka porosiła mnie o radę. Ma 80 lat i chce założyć konto w banku. ma dość czekania na listonosza  z emeryturą.
  Znalazłem ciekawą opcję. Mamy otóż pod nosem Pekao S.A. I ciekawostka.

ROR + karta debetowa dla osoby powyżej 75 roku życia BEZPŁATNIE!

http://www.pekao.com.pl/binsource/f/55/72/P1K0d0636811519e28c85572,ATTACHMENT,PL,1,2,0.pdf

§ 10.

1. Nie pobiera się prowizji i opłat bankowych za czynności bankowe wykonywane przez Bank od pracownikow, emerytow i rencistow Banku,

byłych pracownikow Banku pobierających świadczenia przedemerytalne oraz Klientow posiadających rachunek typu oszczędnościoworozliczeniowego

w Banku, ktorzy ukończyli 75 rok Sycia, z zastrzeSeniem ustępu 2.

2. Postanowienia ust. 1 nie dotyczą:

c) opłat i prowizji za czynności związane z kartami płatniczymi z wyjątkiem rocznych opłat za kartę,

Wymyśliłem tak: Biore najdroższe konto "Eurokonto Premium PLus za 17,99, ale przecież dla 80-latki zwolnione z opłaty. I w tym akurat pakiecie nie ma opłaty za obsługe karty debetowej, więc całość wychodzi BEZPŁATNIE.

http://www.pekao.com.pl/binsource/f/55/75/P1K073bccb6d03ebb3665575,ATTACHMENT,PL,1,8,0.pdf

 Sparawdziłem już na ich infolinii poprawność mojego rozumowania. Wszystko się zgadza.

wiatrak

EUROKONTO

PREMIUM

EUROKONTO

PREMIUM PLUS

Data: 2010-09-14 15:14:54
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Konto dla 75-latka.
Proponowałbym rozważyć konto w Banku Pocztowym. Dla Seniorów konto
nazywa się Konto Nestor.
Płaci się tylko za kartę visa electron 4 złote miesięcznie, a rachunek
prowadzony jest bezpłatnie. Plusem jest to, że pieniądze wybrać można
na każdej poczcie. No i można zamówić dostawę pieniędzy do domu przez
listonosza po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym.
Dodatkowo do konta dołączony jest pakiet assistance, czyli domowe
naprawy i domowe wizyty lekarza.
Moja 82 letnia Mama takie konto ma od dwóch lat i  jest zadowolona,
już nie chce wracać do PKO BP :)

Dziś przyszedł wyciąg z nowinkami. Otóż od 1 października Pocztowy
wydaje karty debetowe z funkcją Pay Pass i czipem.

Data: 2010-09-15 00:31:11
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Konto dla 75-latka.
Oczywiście Visa ma payWave nie PayPass :)

Data: 2010-09-14 21:05:26
Autor: RobertS
Konto dla 75-latka.

[...]

ale przy podpisaniu umowy i potwierdzeniu TOiP lepiej się jeszcze upewnijcie, bo z tymi infoliniami to różnie bywa...

RobertS

Data: 2010-09-15 11:36:13
Autor: wiatrak
Konto dla 75-latka.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:i6oh1o$2i6u$1opal.icpnet.pl...

ale przy podpisaniu umowy i potwierdzeniu TOiP lepiej się jeszcze upewnijcie, bo z tymi infoliniami to różnie bywa...

Wygląda nato ., że rzeczywiście konto jest za darmochę.

http://www.kurierlubelski.pl/interwencje/246958,placila-za-konto-choc-nie-powinna,id,t.html?cookie=1

wiatrak

Data: 2010-09-15 00:36:50
Autor: krzysztofsf
Konto dla 75-latka.
On 14 Wrz, 19:45, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

Wymyśliłem tak: Biore najdroższe konto "Eurokonto Premium PLus za 17,99, ale
przecież dla 80-latki zwolnione z opłaty. I w tym akurat pakiecie nie ma
opłaty za obsługe karty debetowej, więc całość wychodzi BEZPŁATNIE.

Ale czy to jej potrzebne?
Podobnie jak obokpisca namawialbym na Bank Pocztowy

Data: 2010-09-15 11:52:17
Autor: Wemif
Konto dla 75-latka.
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> wrote:

1. Nie pobiera się prowizji i opłat bankowych za czynności bankowe
[...]
w Banku, ktorzy ukończyli 75 rok Sycia, z zastrzeSeniem ustępu 2.

Ciekawe ile bankom zostaje oszczednosci po osobach, ktore zmarly, a nikt do banku nie zglosil sie po spadek. Pewnie duzo, skoro banki robią specjalne promocje dla starszych klientów.

a.

Data: 2010-09-15 08:23:25
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Konto dla 75-latka.
On 15 Wrz, 13:52, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
wiatrak <wiat...@yahoo.pl> wrote:

> [...]

a nikt do banku nie zglosil sie po spadek. Pewnie duzo, skoro banki
robią specjalne promocje dla starszych klientów.

Myślę, że nie o to aż tak bankom chodzi.
Osoby starsze to dobry klient, bo wpływy ma regularne, w stałej
wysokości. Jest rzetelny, lojalny. Jak korzysta z produktów, to nie
rezygnuje z nich tak łatwo, bardziej podatny na manipulację i bardziej
skłonny do skorzystania z propozycji pracownika banku.

Data: 2010-09-15 13:40:23
Autor: PatronX
Konto dla 75-latka.
[...]

Pocztowe Konto Nestor - darmowe konto w Banku Pocztowym

http://www.patbank.pl/pocztowy/565/

a.. otwarcie konta 0 zł,
a.. prowadzenie konta 0 zł,
a.. możesz bezpłatnie korzystać z konta przez internet, np. sprawdzać stan środków, zlecać bezpłatnie przelewy,
a.. możesz bezpłatnie realizować przelewy za pośrednictwem telefonicznego serwisu automatycznego (IVR),
a.. możesz bezpłatnie definiować i realizować zlecenia stałe za pośrednictwem Pocztowy24,
a.. możesz bezpłatnie 2 razy w miesiącu wypłacić gotówkę we wszystkich bankomatach w kraju i za granicą, a także w Urzędach Pocztowych, obecnie do odwołania limit wypłat został zniesiony,
a.. w razie potrzeby możesz zamówić dostarczenie przez listonosza gotówki do domu.

http://www.patbank.pl/pocztowy/565/

Data: 2010-09-15 17:21:52
Autor: Darek
Konto dla 75-latka.

Wymyśliłem tak: Biore najdroższe konto "Eurokonto Premium PLus za 17,99,
ale przecież dla 80-latki zwolnione z opłaty. I w tym akurat pakiecie
nie ma opłaty za obsługe karty debetowej, więc całość wychodzi BEZPŁATNIE.

Tylko że konto Premium Plus jest dla klientów VIP
Eurokonto Premium powinno się otworzyć bez problemu

Po za tym wszystko się zgadza jeżeli chodzi o brak prowizji dla osób powyżej 75 roku życia (dla pewności lepiej się upewnić czy została zwolniona z opłat)

Darek

Konto dla 75-latka.