Konto dla 75-latka.

Data: 2010-09-14 21:05:26
Autor: RobertS
Konto dla 75-latka.

Wymyśliłem tak: Biore najdroższe konto "Eurokonto Premium PLus za 17,99,
ale przecież dla 80-latki zwolnione z opłaty. I w tym akurat pakiecie
nie ma opłaty za obsługe karty debetowej, więc całość wychodzi BEZPŁATNIE.

http://www.pekao.com.pl/binsource/f/55/75/P1K073bccb6d03ebb3665575,ATTACHMENT,PL,1,8,0.pdf

Sparawdziłem już na ich infolinii poprawność mojego rozumowania.
Wszystko się zgadza.

ale przy podpisaniu umowy i potwierdzeniu TOiP lepiej się jeszcze upewnijcie, bo z tymi infoliniami to różnie bywa...

RobertS

Data: 2010-09-15 11:36:13
Autor: wiatrak
Konto dla 75-latka.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:i6oh1o$2i6u$1opal.icpnet.pl...

ale przy podpisaniu umowy i potwierdzeniu TOiP lepiej się jeszcze upewnijcie, bo z tymi infoliniami to różnie bywa...

Wygląda nato ., że rzeczywiście konto jest za darmochę.

http://www.kurierlubelski.pl/interwencje/246958,placila-za-konto-choc-nie-powinna,id,t.html?cookie=1

wiatrak

Konto dla 75-latka.