Konto dla 75-latka.

Data: 2010-09-15 13:40:23
Autor: PatronX
Konto dla 75-latka.
Sąsiadka porosiła mnie o radę. Ma 80 lat i chce założyć konto w banku. ma dość czekania na listonosza  z emeryturą.
 Znalazłem ciekawą opcję. Mamy otóż pod nosem Pekao S.A. I ciekawostka.

ROR + karta debetowa dla osoby powyżej 75 roku życia BEZPŁATNIE!

Pocztowe Konto Nestor - darmowe konto w Banku Pocztowym

http://www.patbank.pl/pocztowy/565/

a.. otwarcie konta 0 zł,
a.. prowadzenie konta 0 zł,
a.. możesz bezpłatnie korzystać z konta przez internet, np. sprawdzać stan środków, zlecać bezpłatnie przelewy,
a.. możesz bezpłatnie realizować przelewy za pośrednictwem telefonicznego serwisu automatycznego (IVR),
a.. możesz bezpłatnie definiować i realizować zlecenia stałe za pośrednictwem Pocztowy24,
a.. możesz bezpłatnie 2 razy w miesiącu wypłacić gotówkę we wszystkich bankomatach w kraju i za granicą, a także w Urzędach Pocztowych, obecnie do odwołania limit wypłat został zniesiony,
a.. w razie potrzeby możesz zamówić dostarczenie przez listonosza gotówki do domu.