Konto dla 75-latka.

Data: 2010-09-15 11:52:17
Autor: Wemif
Konto dla 75-latka.
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> wrote:

1. Nie pobiera się prowizji i opłat bankowych za czynności bankowe
[...]
w Banku, ktorzy ukończyli 75 rok Sycia, z zastrzeSeniem ustępu 2.

Ciekawe ile bankom zostaje oszczednosci po osobach, ktore zmarly, a nikt do banku nie zglosil sie po spadek. Pewnie duzo, skoro banki robią specjalne promocje dla starszych klientów.

a.

Data: 2010-09-15 08:23:25
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Konto dla 75-latka.
On 15 Wrz, 13:52, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
wiatrak <wiat...@yahoo.pl> wrote:

> [...]

a nikt do banku nie zglosil sie po spadek. Pewnie duzo, skoro banki
robią specjalne promocje dla starszych klientów.

Myślę, że nie o to aż tak bankom chodzi.
Osoby starsze to dobry klient, bo wpływy ma regularne, w stałej
wysokości. Jest rzetelny, lojalny. Jak korzysta z produktów, to nie
rezygnuje z nich tak łatwo, bardziej podatny na manipulację i bardziej
skłonny do skorzystania z propozycji pracownika banku.

Konto dla 75-latka.