Konto dla Fundacji

Data: 2019-07-05 07:34:39
Autor: Mariola
Konto dla Fundacji
Szukam banku z dobrą ofertą dla Fundacji.
Ktoś coś poleci?

Data: 2019-07-07 12:32:01
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Konto dla Fundacji
Szukam banku z dobrą ofertą dla Fundacji.
Ktoś coś poleci?

przede wszystkim napisz czy potrzebujesz robić wpłaty gotówkowe na konto firmowe fundacji (np. robicie jakieś zbiórki pieniędzy i potem górę monet trzeba wpłacić na rachunek fundacji) oraz ile robisz przelewów i jaka jest miesięcznie wartość tych przelewów oraz czy potrzebujecie korzystać z karty debetowej

ma także znaczenie czy fundacja będzie korzystać z rachunku w dużym mieście czy w jakiejś małej mieścince albo na wsi (bo nie ma sensu jeździć do miasta specjalnie do banku)

Data: 2019-07-08 00:48:44
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Konto dla Fundacji
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 21:32:03 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
> [...]

przede wszystkim napisz czy potrzebujesz robić wpłaty gotówkowe na konto firmowe fundacji (np. robicie jakieś zbiórki pieniędzy i potem górę monet trzeba wpłacić na rachunek fundacji) oraz ile robisz przelewów i jaka jest miesięcznie wartość tych przelewów oraz czy potrzebujecie korzystać z karty debetowej

bardzo reklamowany jest BOŚ, ale odradzam (duże opłaty mało placówek)

cenowo najlepszą ofertę mają obecnie BNP Paribas (powstały z połączenia
dawnego BGŻ z Polbankiem Raifeisen) oraz (gdy nie ma obrotu gotówką) VW Bank

Data: 2019-07-08 10:35:42
Autor: Mariola
Konto dla Fundacji
Dnia Mon, 8 Jul 2019 00:48:44 -0700 (PDT), nowyjestem@poczta.pl napisał(a):

[...]

1) wpłaty gotówkowe na konto fundacji - od darczyńców (brak "góry monet"),
2) ilość przelewów - dużo;  wartość przelewów - na początek >20k,
3) karta debetowa - potrzebna,
4) miasto - Kraków.

Data: 2019-07-23 03:40:02
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Konto dla Fundacji
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2019 10:33:05 UTC+2 użytkownik Mariola napisał:

> [...]

1) wpłaty gotówkowe na konto fundacji - od darczyńców (brak "góry monet"),
2) ilość przelewów - dużo;  wartość przelewów - na początek >20k,

Dawno mnie tu nie było i nie wiem czy autorka postu już rozwiązała swój problem ale odpowiem w tej sytuacji najlepszy wydaje mi się BNP Paribas (ten
powstały z połączenia Polbanku z BGŻ-em)

pakiet Społeczny Lider, zakładany w dawnej placówce BGŻ

Data: 2019-08-12 09:44:02
Autor: ąćęłńóśźż
Konto dla Fundacji
Jak obecnie odnaleźć dawną placówkę BGŻ i czy w innej placówce też się uda?

-- -- -