Konto dla działalności gospodarczej

Data: 2013-06-14 15:25:05
Autor: Piotr Hołda
Konto dla działalności gospodarczej
Witam,

Czy ktoś mi poleci konto do działalności gospodarczej?
Wymagania mam niewielkie:

1. Brak opłat za prowadzenie konta.
2. Brak opłat za przelewy do US i ZUS.
3. Brak opłat za inne przelewy.
4. Darmowa karta do konta lub możliwość bezpłatnego przelania na konto niefirmowe.
5. Nie mBank.

Na koncie ruch będzie raczej niewielki: Jeden przelew przychodzący w miesiącu, przelewy do US i ZUS, może jakiś przelew wychodzący.

Data: 2013-06-15 06:54:33
Autor: Slavekk
Użytkownik "Piotr Hołda" <pholda@gmail.com> napisał w wiadomości news:67efca39-802b-4cbb-8404-1d66bc921993googlegroups.com...
Czy ktoś mi poleci konto do działalności gospodarczej?

Inteligo firmowe+prywatne

 1. Brak opłat za prowadzenie konta.

Brak

2. Brak opłat za przelewy do US i ZUS.

Brak

3. Brak opłat za inne przelewy.

Kosztuje 1 PLN, ale
- do PKO BP nic nie kosztuje, więc np. zakupy internetowe w kraju bez problemu bo wielu sprzedawców ma konto w PKO/inteligo
- z prywatnego nic nie kosztuje ;)
- przy takim ruchu na koncie jak opisujesz to jest w ogóle problem?

4. Darmowa karta do konta lub możliwość bezpłatnego przelania na konto niefirmowe.

.... to drugie

5. Nie mBank.

Warunek spełniony ;)

6. darmowe wpłatomaty

Sławek

Data: 2013-06-15 04:03:21
Autor: Piotr Hołda
Konto dla działalności gospodarczej
W dniu sobota, 15 czerwca 2013 06:54:33 UTC+2 użytkownik Slavekk napisał:

Inteligo firmowe+prywatne

Dzięki.

Czy są jakieś inne propozycje?

Data: 2013-06-15 14:57:08
Autor: cef
Piotr Hołda wrote:

Inteligo firmowe+prywatne

Dzięki.

Czy są jakieś inne propozycje?

Samochodziarze też na pewno coś mają na podobnych warunkach.
(VW Bank, Toyota Bank)

Data: 2013-06-15 18:41:38
Autor: otrov
W dniu 2013-06-15 13:03, Piotr Hołda pisze:
W dniu sobota, 15 czerwca 2013 06:54:33 UTC+2 użytkownik Slavekk napisał:

Inteligo firmowe+prywatne

Dzięki.

Czy są jakieś inne propozycje?

Może na to zerknij:
http://www.pocztowy.pl/mikro/konta/pocztowe_konto_firmowe/

Ja znalazłem, jak się zacząłem na dbNET wściekać i powoli szukać alternatywy.

Chyba spełnia wszystkie warunki. Jakbyś założył, sprawdził i podzielił się wrażeniami na grupie byłbym zobowiązany.

o.

PS. dbNET też jest za darmo, ale ma badziewny interfejs użytkownika (chyba właśnie dlatego jest za darmo :-) ). Jak chcesz z db korzystać to miej Excela na boku i sobie wszystko sam obliczaj sam zlecając przelewy (jak zlecisz przelew, a nie będziesz miał kasy na koncie to później system przez 30 dni będzie próbował go zrealizować, a anulować się nie da - przynajmniej mnie się nie udało. Trochę koszmar...

Data: 2013-06-15 18:47:49
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 14 Jun 2013 15:25:05 -0700 (PDT), Piotr Hołda napisał(a):

[...]

Ja, ja, Volkswagen :)

AK

Data: 2013-06-16 13:50:22
Autor: lery.IT
W dniu sobota, 15 czerwca 2013 00:25:05 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
[...]

też w tym momencie szukam, może deutsche bank?
https://www.deutschebank.pl/klienci-biznesowi/rachunki-i-rozliczenia/rachunek-dbnet-biznes.html

minimum 1 transakcja kartą/miesiąc, jak nie to 3,5zł/miesiąc. Reszta 0zł.

Inny problem, to znając ten bank i ich podejście do klienta, to można się zaraz spodziewać zmiany regulaminu. A mam z nimi cyklicznie do czynienia od kilku lat.

Data: 2013-06-16 21:00:43
Autor: RobertS
[...]

Multibank - mam tam konto i jestem zadowolony

RobertS

Data: 2013-06-16 21:15:27
Autor: Slavekk
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:kpl20t$up2$1news.icpnet.pl...

[...]

Po 1. Multibanku już nie ma ;) jest mbank, a to przeczy pkt 5.
Po 2. Co z pkt. 1+4?

Sławek

Data: 2013-06-16 21:30:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-06-16, Slavekk <slavekk@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

1, 2 - checked
3 - przelew kosztuje 1.5 zł
4 - przelew na własne konto niefirmowe free

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-06-18 02:56:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto dla działalności gospodarczej

"Piotr Hołda" 67efca39-802b-4cbb-8404-1d66bc921993@googlegroups.com

[...]

Meritum -- ale debetówka kosztuje 2 pln, chyba że wydasz 2hpln -- wówczas
za free. Przelać na niefirmowe? -- można, ale po co, skoro tam też debetówka
kosztuje, i to dokładnie tyle samo.

Aby było jasne -- nie mam tam debetówek, więc jeśli cos uległo zmianie
,,dostatnio'', to niekoniecznie o tym wiem.

Data: 2013-06-18 02:22:08
Autor: pws
W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 02:56:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
[...]

O ile mówisz o tym, a pewnie tak, bo wyboru dużego w Meritum nie ma, to za debetówkę 5 zł. http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/rachunki/pakiet-bez-granic#r,main,selectedTab=8593
http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/karty/karta-debetowa#r,main,selectedTab=1994

Warto więc mieć też niefirmowe, bo tam debetówka za free bezwarunkowo (w Zarabiającym była kiedyś płatna, ale konto już wycofane z oferty).
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/proste_konto_osobiste#r,main,selectedTab=83353

Konto dla działalności gospodarczej