Konto dla działalności gospodarczej

Data: 2013-06-16 21:00:43
Autor: RobertS
Konto dla działalności gospodarczej

Czy ktoś mi poleci konto do działalności gospodarczej?
Wymagania mam niewielkie:

1. Brak opłat za prowadzenie konta.
2. Brak opłat za przelewy do US i ZUS.
3. Brak opłat za inne przelewy.
4. Darmowa karta do konta lub możliwość bezpłatnego przelania na konto niefirmowe.
5. Nie mBank.

Na koncie ruch będzie raczej niewielki: Jeden przelew przychodzący w miesiącu, przelewy do US i ZUS, może jakiś przelew wychodzący.

Multibank - mam tam konto i jestem zadowolony

RobertS

Data: 2013-06-16 21:15:27
Autor: Slavekk
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:kpl20t$up2$1news.icpnet.pl...

[...]

Po 1. Multibanku już nie ma ;) jest mbank, a to przeczy pkt 5.
Po 2. Co z pkt. 1+4?

Sławek

Data: 2013-06-16 21:30:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-06-16, Slavekk <slavekk@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

1, 2 - checked
3 - przelew kosztuje 1.5 zł
4 - przelew na własne konto niefirmowe free

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Konto dla działalności gospodarczej