Konto dla działalności gospodarczej

Data: 2013-06-16 13:50:22
Autor: lery.IT
Konto dla działalności gospodarczej
W dniu sobota, 15 czerwca 2013 00:25:05 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
Witam,

Czy ktoś mi poleci konto do działalności gospodarczej?

Wymagania mam niewielkie:

1. Brak opłat za prowadzenie konta.

2. Brak opłat za przelewy do US i ZUS.

3. Brak opłat za inne przelewy.

4. Darmowa karta do konta lub możliwość bezpłatnego przelania na konto niefirmowe.

5. Nie mBank.

Na koncie ruch będzie raczej niewielki: Jeden przelew przychodzący w miesiącu, przelewy do US i ZUS, może jakiś przelew wychodzący.

też w tym momencie szukam, może deutsche bank?
https://www.deutschebank.pl/klienci-biznesowi/rachunki-i-rozliczenia/rachunek-dbnet-biznes.html

minimum 1 transakcja kartą/miesiąc, jak nie to 3,5zł/miesiąc. Reszta 0zł.

Inny problem, to znając ten bank i ich podejście do klienta, to można się zaraz spodziewać zmiany regulaminu. A mam z nimi cyklicznie do czynienia od kilku lat.

Konto dla działalności gospodarczej