Konto dla ma³olata

Data: 2012-06-26 13:47:31
Autor: Piotr Ga³ka
Konto dla ma³olata
Witam,

Nie oczekujê przegl¹dania za mnie ofert banków, ale mo¿e ktoœ akurat wie.

Wymagania bezwzglêdne:
- darmowe bez wymagania wp³at ani jakichkolwiek operacji kartowych,
- do za³o¿enia w oddziale od rêki,
- obs³uga przez internet (24h/7dni),
- karta bankomatowa,
- darmowe bankomaty co najmniej Euronet,
Po¿¹dane:
- darmowe wszystkie bankomaty.

P.G.

Data: 2012-06-26 04:54:40
Autor: C.
Konto dla ma³olata
Nie oczekujê przegl±dania za mnie ofert banków, ale mo¿e kto¶ akurat wie.

Np. takie http://www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste/direct-13-18#tab=1
albo https://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=1/id_product=000000000000452/podgrupa=4/section=stud

W PKO BP nie bêdzie zapewne podgl±du karty przez internet (bo skoro w "doros³ym" koncie tego nie ma, to przecie¿ tutaj te same mechanizmy). C.

Data: 2012-06-26 14:26:24
Autor: Piotr Ga³ka
Konto dla ma³olata

U¿ytkownik "C." <cyprian.sawicki@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:09a9bb81-c804-4c79-85a5-f4b28c43abefgooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -
Dziêki za sugestie.
W ING widzê, ¿e za pó³ roku (teraz syn ma 17,5) ju¿ nie bêdzie gratis.
W PKO BP na pierwszy rzut oka wygl±da, ¿e do 26 spoko, ale zajrzê dok³adnie pó¼niej.
P.G.

Data: 2012-06-26 19:31:38
Autor: S³awek
Konto dla ma³olata
U¿ytkownik "Piotr Ga³ka"  napisa³ w wiadomoœci grup dyskusyjnych:4fe9a14b$1@news.home.net.pl...

Wymagania bezwzglêdne:
- darmowe bez wymagania wp³at ani jakichkolwiek operacji kartowych,

Inteligo, mBank

- do za³o¿enia w oddziale od rêki,

karta przedp³acona a nie konto

- obs³uga przez internet (24h/7dni),

Inteligo, mBank

- karta bankomatowa,

Inteligo, mBank
Nie pyta³eœ o op³aty za kartê, wiêc nie potrzebujesz wiedzieæ ¿e darmowe pod warunkiem 100zl obrotu kart¹? ;-)

- darmowe bankomaty co najmniej Euronet,

Inteligo: PKO BP + BZWBK
mBank: Euronet + BZWBK

Po¿¹dane:
- darmowe wszystkie bankomaty.

za dop³at¹ 4/5 z³/mc

-- S³awek

Data: 2012-06-27 09:36:42
Autor: Piotr Ga³ka
Konto dla ma³olata

U¿ytkownik "S³awek" <slavekk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jscro4$rns$1inews.gazeta.pl...
Nie pyta³eœ o op³aty za kartê, wiêc nie potrzebujesz wiedzieæ ¿e darmowe pod warunkiem 100zl obrotu kart¹? ;-)

Choæbym nie wiem jak chcia³ jednoznacznie napisaæ jaki¶ b³±d logiczny zawsze mi siê zdarzy ;-)
P.G.

Konto dla ma³olata