Konto dla nierezydenta

Data: 2009-12-26 17:08:47
Autor: sTav
Konto dla nierezydenta
Kolega mieszkajacy (pobyt stały) w Australii chcialby otworzyc konto w Polsce.
Posiada podwojne obywatelstwo (polskie i australijskie). Paszport australijski.
Czy któryś z "internetowych" bankow umożliwia otwarcie konta w takim przypadku?
mBank?, DB24? inne?

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2009-12-26 17:39:15
Autor: Grażyna.Ł
Konto dla nierezydenta

Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości news:hh5cj7$s4b$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Może VW Bank,zakladałam mojej mamie,która mieszka w Berlinie.

Data: 2009-12-26 18:15:56
Autor: sTav
Konto dla nierezydenta
Grażyna.Ł wrote:
[...]

Zakładałas na jej dane osobowe i adres czy na siebie + pelnomocnictwo?

Data: 2009-12-26 18:24:52
Autor: Grażyna.Ł
Konto dla nierezydenta

Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości news:hh5gh7$6m9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Grażyna.Ł wrote:
[...]

Zakładałam na jej dane osobowe, ja jestem pełnomocnikiem,a wyciągi przysyłaja na mój adres w Polsce. Przelewy robię przez internet z mojego tokena. Oczywiście ja tez mam konto w VW bank,może dlatego mogłam otworzyć konto dla mamy.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2009-12-26 19:12:33
Autor: sTav
Konto dla nierezydenta
Grażyna.Ł wrote:
[...]

Czy robiłaś przelewy swift (miedzynarodowe) czy tylko elixir?

sTav

Data: 2009-12-27 00:18:30
Autor: Grażyna.Ł
Konto dla nierezydenta

Czy robiłaś przelewy swift (miedzynarodowe) czy tylko elixir?

sTav

Przelewy z konta robię tylko w złotówkach, w VW nie ma chyba przelewów międzynarodowych,ale nie jestem pewna.

Grażyna

Data: 2009-12-26 19:05:52
Autor: Valdi
Konto dla nierezydenta
"Grażyna.Ł" news:hh5eci$2an$1atlantis.news.neostrada.pl

Może VW Bank,zakladałam mojej mamie,która mieszka w Berlinie.

Czy Grażyna wcześniej pisała na tą grupę? Chyba nie, czy zatem to nowe
wcielenie Cooliny?
Pojawia się nam wątek VW banku - perfidna reklama?

Data: 2009-12-26 19:31:48
Autor: sTav
Konto dla nierezydenta
Valdi wrote:
[...]

A co masz do VWB? Mam tam konto od powstania tego banku i jestem zadowolony.
Też reklama? - sam ją wywołałeś

Data: 2009-12-26 20:31:51
Autor: mx
Konto dla nierezydenta
Pojawia się nam wątek VW banku - perfidna reklama?

A co masz do VWB? Mam tam konto od powstania tego banku i jestem zadowolony.
Też reklama? - sam ją wywołałeś

Popieram, VW ma swoje zalety. Mam mBank (0.00), Alior (75.00 + dewizy) i wypłaty, ale główne konto to nadal VWBank (reszta).
Procent na ROR-ze lepszy niż w Aliorze! (piękny rym, ROR =ePlus)
Niezłe kokaty (60 do 89 dni 5.8%, do 179 5.6%)
Wszystko za free (bankomaty powyżej 400)
To mało jak na PL?

Pzdr. mx

Data: 2009-12-26 20:36:49
Autor: XYZ
Konto dla nierezydenta
On 2009-12-26 19:05, Valdi wrote:
[...]

Wątpię. Kolinę widziałem ostatnio na pmt.gsm i nadal podpisuje się jk, nawet gdy używa innego nicka ;). Zresztą jego wkład ograniczał się jedynie do napisania "vw bank".

Data: 2009-12-26 21:14:11
Autor: Valdi
Konto dla nierezydenta
"XYZ" news:hh5okl$sf5$1news.onet.pl

Wątpię. Kolinę widziałem ostatnio na pmt.gsm i nadal podpisuje się jk,
nawet gdy używa innego nicka ;). Zresztą jego wkład ograniczał się
jedynie do napisania "vw bank".

:) Jeżeli tak piszesz to OK.

Data: 2009-12-27 00:11:09
Autor: Grażyna.Ł
Konto dla nierezydenta

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hh5iol$sp6$1news.interia.pl...
[...]

Kolego Valdi,wypraszam sobie tego typu teksty. Na tą grupę piszę sporadycznie,odpowiedziałam pytającemu co wiem i tyle w temacie. Nie robię żadnej perfidnej reklamy,a perfidny jesteś Ty Valdi,pisząc w ten sposób i to jeszcze w święta.Czuję się obrażona.

Data: 2009-12-27 00:02:54
Autor: pmlb
Konto dla nierezydenta
[...]

Sie tam masz czym przejmowac:))
"kolega" jka to piszesz Valdi konta sobie nie umial otworzyc w UK bo listu od pracodawcy nie mial a ty sie przejmujesz jakimis jego wypryskami:) Ba kolega Valid kontaktowal sie ze swoja kolezanka "stara wyspiara" jak to nazwla by potwierdzic, ze nadal obowiazkowy jest list od pracodawcy:)
Wiec moim zdaniem powinnas to jedynie lekko z kobieca subtelnoscia zignorowac:) hehe

Data: 2009-12-27 01:18:42
Autor: Grazyna.L
Konto dla nierezydenta

Uzytkownik "pmlb" <pmlb@domino.com> napisal w wiadomosci news:QuxZm.2555$5l1.2323newsfe06.ams2...
[...]

Masz racje,nie ma sie czym przejmowac,dzieki za slowa otuchy.

Pozdrawiam
Grazyna

Konto dla nierezydenta